آقای خطیر برای استقلال چه کار کردی؟

حاشیه‌های به وجود آمده بین مدیریت و کادر فنی استقلال به بالاترین نقطه خودش رسیده است.

مرتضی رضایی: جناب آقای خطیر شفاف می روم سر اصل مطلب.همین چند سال قبل بود،در رستورانی در پاسداران.آن روز به زمین و زمان تاختید و از افرادی حرف زدید که اجازه نفس کشیدن به استقلال را نمی دهند.از نفراتی گفتید که باید بروند تا راه برای رشد استقلال باز شود.گذشت،گذشت و گذشت تا یک روز خبر رسید که علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال شده است.

نقشه راه شاید از همان ابتدا مشخص بود؛یعنی رسیدن به صندلی مدیرعاملی این تیم بزرگ.رسیدی بالاخره آقای خطیر اما بیا و یک بار دیگر مثل همان نشست خبری چند نفر را دعوت کن و برای آنها توضیح بده که در این مدت کوتاه چه کارهایی برای استقلال کرده اید.قندانی را از این میز روی میز دیگر گذاشته اید؟

چند سوال می پرسم که توقع دارم به همه آنها پاسخی منطقی بدهید.

اول اینکه چند نفر از لیست بازیکنانی که نکونام داده بود را جذب کرده اید؟ خارجی ها که پیشکش،همان آریا برزگر را هم نتوانستید در استقلال حفظ کنید و دو دستی تقدیم نساجی کردید.

دوم اینکه از زمانی که شما مدیرعامل استقلال شده اید 15 درصد از قراردادهای فصل قبل پرداخت شده و هنوز 45 درصد باقیمانده است.برای امسال هم که طبق آمار هنوز پولی پرداخت نشده است.اگر اشتباه می گویم،سند یا مدرکی در رسانه رسمی باشگاه استقلال منتشر کنید.

سوم؛آقای خطیر!شما چه تلاشی در جهت آرام کردن فضای به وجود آمده در استقلال کرده اید؟یک نمونه از آن را برای ما مثال بزنید.در همه حواشی پیش آمده بین مدیریت و کادر فنی کدام گام مثبت را برداشته اید؟ سرمربی تیم مثل خیلی از سرمربیان دنیای فوتبال از نبود بازیکن،عدم پراخت قراردادها،پاداش ها و ...گله می کند.شما بگویید چه راهکاری برای همه این مشکلات داشته اید جز اینکه نفت را روی آتش بریزید و نفراتی که می گویند منتسب به جواد نکونام هستند را روز بازی با استقلال خوزستان از باشگاه اخراج کنید! ضمن اینکه همین امروز ورزش 3 خبری زد که چک اول خالدآبادی برگشت و خورد و با شکایت هوادار حساب باشگاه بسته شده است.می شود از قدم های مثبت‌تان برای برداشتن این موانع بگویید؟

باز هم بگویم آقای خطیر!بدون تعارف هم بگویم.اگر قدم مثبتی برای استقلال و هوادارانش برداشته اید بگویید تا منتشر کنیم.ما اینجا هستیم تا صدای شما برای انتقال به هواداران باشیم.هوادارانی که دوست دارند افرادی بالای سر تیم شان باشند که اجازه بدهند این تیم نفس بکشد؛آنها فقط همین را می خواهند.

راستی چند نکته دیگر هم به گوش مان رسیده که در حال بررسی است.خبر رسیده که خیلی از اخبار باشگاه قبل از انتشار در یک رسانه کار می شود.این در مرام کسی نیست که همیشه "طرفداری" استقلال را کرده و اگر این اتفاق می افتد بهتر است که جلوی آن گرفته شود.البته ما اصل را بر صداقت می گذاریم و باور داریم که هرگز این اتفاق نیفتاده است.

آقای خطیر! ما اینجا هستیم تا کمک حال شما،باشگاه استقلال و هوادارانش باشیم.بسم الله.قدم اول را بردارید تا با هم همراه شویم.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1807071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    6 2
    خطیر نوچه ی وزارت لنگیه
  • بیژن IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 3
    اقای خطیر حد اقل چند تا داور بخر ده میلیارد خرج داورها کن ...این هم نمیتونی ؟..
  • Ali IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 4
    آقای خطیربایدپروژه ناتمام فتحی ونفوذی ها تمام کنه و آخرین تیشه ها به ریشه استقلال بزنه
  • سناعیل IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    2 1
    خطیر فقط برو
  • میلاد NL ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    1 2
    لطفا پیگر این پاسخوگیی از اقای خطیر باشید ؟ اگر حتی بدون پول باید میتونست حداقل ۲ روز در میون بره سر تمرین یا با نکونام جلسه بزاره یا جلوی این خرابکاری ها رو بگیره .هی پاس میده به هفته بعد
  • حسن IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    1 1
    خطیر بعد از دربی،تکلیف خودش رو با باشگاه استقلال مشخص وشفاف بکنه،وبه سئوالات مطرح شده با سند جوابگو باشه.
  • علمدار سینایی IR ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    1 1
    نمیدونم کدام ادم بی دین ومذهبی اینو گذاشت مدیرعامل ایشون خودش نابود کننده این باشگاه واین تیم ایشون اگر بذارن وترس از هوادار نداشت تا الان اقا جوادمون را عوض کرده بود بازیکنان عزیزمون را هن فروخته بود وخیالتون راحت باشه که همیشه فرد خطا کار ودشمن اصلی یم مجوعه جهت توجی کارش فرار رو به اینده میکنه مثل همین خطیر ثابت که دشمن اصلی این باشگاه واین سرمربی همیشون وبس
  • محمد کریمی US ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    2 0
    کارشدن اخبار استقلال در برخی رسانه ها،، طرفداری،، رو خوب اومدید،،
  • رضا IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    0 2
    بی انصاف نباشید. فکر میکنید همین بازی با استقلال خوزستان رو کی واستون درآورد