هشدار رئیس بسیج اساتید درباره هزینه‌سازی اخراج اساتید دانشگاه‌ها

فارس نوشت: رئیس بسیج اساتید کشور با تاکید بر اینکه جریانات سیاسی به بهانه لغو قرارداد برخی اساتید دارای رکود علمی، برای نظام هزینه ایجاد نکنند، گفت: می توانیم از دروغ های دشمن پرده برداری کنیم.

محمدرضا مردانی، رئیس سازمان بسیج اساتید کشور صبح امروز در اجتماع اساتید بسیجی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران، گفت: مقام معظم رهبری در تعابیر زیبایی اساتید را بهترین انسان های کشور معرفی می کنند و از اساتید به عنوان فرماندهان جنگ نرم نام می برند.

وی افزود: اساتیددانشگاه ها در تمامی دوره های تاریخی نقش بی بدیلی در پیشرفت کشور، تربیت مدیران، متخصصان و کارشناسان کشور داشته اند. سربلندی هر کشوری از برکت وجود استادان و معلمان کشور است . رسالت سنگین انبیاءالهی بر دوش همه عزیزان است که می بایستی نقش تربیتی و راهبری خود را ایفا کنند.

مردانی با تاکید بر اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری نزدیک قله هستیم و راه طولانی و سنگلاخ ها را پشت سر گذاشته ایم، ادامه داد: امروز بعنوان قدرت منطقه ای شناخته می‌شویم. موفقیت های اخیر هم مانند عضویت در شانگهای، بریکس و بسیاری از موفقیت های دیگر در داخل و خارج نشان می دهد که نزدیک قله هستیم و بامید پروردگار درحال گذار از پیچ تاریخی هستیم.

وی جنگ رسانه ای همه جانبه، ترور، ایجاد رعب و وحشت، اغتشاش و بسیاری از اقدامات دیگر را از جمله برنامه ریزی های دشمن برشمرد و ادامه داد: دانشگاه هدف اول دشمن بود و در تلاش بود مسیری را که سالها برای آن برنامه ریزی کرده بودند را به نتیجه برسانند، اما با هوشیاری مردم، و دانشگاهیان جهاد تبیین و هوشیاری مسئولان، اساتید، معلمان و نخبگان در اقشار مختلف، توطئه دشمن با شکست مواجه شد؛ شکست دشمن برای او بسیار گران تمام شد.

وی تاکید کرد: آن دسته از جوانان عزیزی که در سال گذشته با نیرنگ دشمن احساسی شده و به میدان آمده بودند، امسال متوجه فریبکاری آنان‌ شده اند.

مردانی با بیان اینکه دشمن از دشمنی خود دست بر نمی دارد، گفت: در روزهای گذشته شاهد فضاسازی دروغین به عنوان اخراج اساتید بوده ایم و این موضوع ناظر به لغو قرارداد تعداد انگشت شماری از اعضای هیات علمی است که به علت رکود علمی برابر قوانین موفق به کسب مرتبه علمی بالاتر نشده اند و برابر قانون باید کنار گذاشته شوند، برخی جریانات سیاسی به این بهانه برای نظام و کشور هزینه ایجاد می کنند و تحرکاتی را انجام داده اند و دشمن هم بهره برداری می کند.

رئیس بسیج اساتید کشور تنها راه برای مقابله با اقدامات دشمنان در جنگ ترکیبی را جهاد تبیین دانست و گفت: می توانیم از دروغ هایی که دشمن می سازد پرده برداری کنیم.

وی تاکید کرد: تبیین پیشرفت های و جایگاه منطقه ای و جهانی ایران می تواند نشاط و امید در جامعخ ایجاد کند و این محور اصلی در دستور کار بسیج اساتید است و دو قرارگاه در آموزش عالی با این هدف تشکیل شده است؛ یکی در وزارت علوم و دیگری در دانشگاه آزاد اسلامی.

بیشتر بخوانید:

۲۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1807013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =