پایش سلامت دانشگاهی کشور و گامی برای ارتقا سطح سلامت جامعه 

چندی پیش دکتربسطامی مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور طی حکمی دکترمسعودروشنی را به عنوان رئیس انجمن پایش سلامت و روش‌های نوین تمرینی منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روشنی که از مسولان نام آشنای ورزش کشور است، با اولین گامهای این انجمن. با تکیه برحضور اسانید علمی وتجربی دنیای ورزش رابرداشت و از نکاه اجمالی و تخصصی به سلامت دنیای مکمل های غذایی تا حمایت از محصولات سلامت محور داخلی و کلاس‌های علمی واموزشی و برگزاری رقابت های ورزشی پرداخت.

در هفته گذشته یکی از اقدامات پایش سلامت دانشگاهی کشور، حضور در مجموعه های ورزشی و بررسی نقاط قوت و ضعف آنها در بحث خدمات رسانی و تخصصی بود که از چند مجموعه ورزشی با اهدای لوح یادبودسفیران پایش سلامت تقدیر شد.

رئیس انجمن پایش سلامت دانشگاهی پیام نور در کشور در ادامه گفت: سلامت روح وروان دانشجویان و بررسی آن نقطه عطفی است که در کنارش مباحث پیرامونی ‌میدانی در جامعه را هم شامل می شود. ما برآنیم تا از پتانسیل موجود در جامعه علمی و عملی به صورت خودجوش و سلامت محور سمت ‌و سوی فرهنگ سازی زندگی سلامت را نهادینه کنیم ‌و معتقدیم رسالت جوامع علمی گسترش علوم در بطن جامعه است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1806108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =