فارس نوشت:

سازمان ملل متحد در گزارشی تازه به فرصت ها و مشکلات احتمالی افزایش جمعیت جهان پرداخته و اعلام کرده است هفت‌میلیاردمین شهروند زمین 31 اکتبر-نهم آبان- متولد می‌شود.

 

به گزارش بی بی سی این گزارش در آستانه افزایش جمعیت کره زمین به هفت میلیارد نفر منتشر شده است. در این گزارش پیش بینی شده است که شهروند هفت میلیاردم کره زمین در 31 اکتبر متولد می شود.
گزارش وضع جمعیت جهان در سال 2011 خواستار توجه بیشتر به راه های بهبود وضع جهان به جای نگرانی از افزایش جمعیت آن شده است. به نوشته این گزارش دلایل زیادی برای افزایش جمعیت جهان وجود دارد، از جمله افزایش متوسط طول عمر انسان ها و کاهش شمار مرگ و میر مادران و نوزادان هنگام زایمان این گزارش خواستار افزایش بهره برداری از این فرصت شده است.
/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 180551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
    0 6
    در هر دقیقه 1000 نفر تو دنیا متولد میشه و همین مقدار یه ذره کمتر هم میمرن. آخه اینا چه جور ی فهمیدن نفر هفت میلیاردم کیه و کی به دنیا میاد؟
    • بدون نام US ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
      0 1
      نگفتن کیه و کجا متولد میشه گفتن که کی متولد میشه همه می دونیم در کشورهای آفریقایی و آمریکای جنوبی همچنین هند و چین نظارت دقیقی بر تولدها صورت نمیگیره پس نمیشه دقیق گفت در ضمن خوب بخون """پیش بینی""" کردن نگفتن که قراره اون موقع متولد بشه