۰ نفر
۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۰

ایسنا نوشت:

 نگاهی به دنیای تکنولوژی به ویژه در زمینه تلفن‌های همراه نشان می‌دهد که اکنون بهترین زمان برای خرید یک گوشی هوشمند است، اپل 4S، سامسونگ گالکسی نکسوس و موتورولا RAZR گوشی‌های هوشمندی هستند که از طراحی زیبا و کارایی بالا برخوردار بوده و بسیار قابل اعتماد هستند.

 

در واقع این گوشی‌های هوشمند کار را برای دیگر تلفن‌های هوشمند و کسانی که تازه قصد ورود به بازار را دارند، بسیار دشوار کرده است.

 

در دنیایی که در آن تلفن‌های هوشمند روز به روز مجهزتر می‌شوند و بر مشتریان آن‌ها به سرعت افزوده می‌شود، گوشی‌هایی نیز وجود دارند که خریداران باید درباره آن‌ها دقت بیش‌تری به خرج دهند. این گوشی‌ها روزگاری در زمره محبوبترین‌ها بودند ولی اینکه دیگر جایی در بازار ندارند.

 

1- موتورولا Droid X2:

این تلفن هوشمند ماه می گذشته به بازارهای جهانی روانه شد و در آن زمان یکی از بهترین‌ تلفن‌هایی بود که از سیستم عامل اندروید گوگل استفاده می‌کرد. اما ورود تلفن‌های هوشمند دیگری همچون موتورولا RAZR به بازار خرید این گوشی را به صرفه نکرده است.

 

2- بلک‌بری Curve 9370/9360/9350:

اگرچه مدل‌های Curve بلک‌بری به گفته تبلیغات گسترده زیبا و کارامد هستند، اما درواقع استفاده از آن‌ها چندان راحت نیست. به‌جای خرید این گوشی‌ها می‌توانید از مدل‌های جدیدتر بلک‌بری استفاده کنید که بهبود زیادی پیدا کرده‌اند.

 

3- اچ‌تی‌سی EVO 4G:

اچ‌تی‌سی EVO 4G نخستین گوشی هوشمند نسل چهارمی بود که در آمریکا رونمایی شد و این در حالی بود که سرعت این گوشی چندان مورد رضایت خریداران نبود. گفته می‌شود که مدل جدیدتری اچ‌تی‌سی EVO که اخیرا به بازار عرضه شد، اندازه کوچکتری داشته و کارایی بالاتری نسبت به مدل پیشین دارد.

 

4- Palm Pre 2:

این گوشی هوشمند نیز از همان ابتدای ورود به بازار چندان مورد استقبال قرار نگرفت و اینک نیز خرید آن توصیه نمی‌شود.

 

5- موتورولا تیتانیوم:

مدل تیتانیوم موتورولا در ماه ژوئن به بازار عرضه شد و از همان موقع عرضه نیز تاریخ مصرف آن تمام شده بود. این گوشی با نرم‌افزار قدیمی اندروید 2.1 به بازار عرضه شد و این در حالی بود که این سیستم عامل نسبت به سیستم‌های ‌عامل‌ موجود در بازار در آن زمان دو نسل عقب‌تر بود.

 

6- اچ‌تی‌سی Surround:

این تلفن هوشمند از سیستم عامل ویندوز 7 مخصوص تلفن‌های همراه استفاده می‌کند و خریداران از سیستم صوتی و کیفیت بالای صدای آن رضایت بالایی دارند. اما مشکل این گوشی ضخامت و سنگینی آن است. گفته می‌شود که تنها دلیل فروش این گوشی کیفیت صدای آن بوده است.

 

7- سامسونگ گالکسی S:

سری اورجینال سامسونگ گالکسی که سال گذشته روانه بازارهای جهانی شدند، اکنون دیگر مشتریان خود را از دست داده‌اند زیرا مدل جدید گالکسی با نام کامل "سامسونگ گلکسی S II" از کارایی بالاتری برخوردار است و این در حالی است که سامسونگ گالکسی نکسوس نیز با برتری‌های چشمگیر در راه ورود به بازار است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 179991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۲
    35 9
    باشه ولي گوشي هاي چيني از همه شون بهترن. :D
  • احسان IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۲
    23 17
    فقط سامسونگ گلکسی sII من که خریدم پشیمون نیستم واقعا گوشی پیشرفته ای من قبلا ایفون 4داشتم ولی خداییش صفحه نمایش sII خیلی از آیفون شفاف تره
    • esi IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۲
      8 11
      هىچ وقت به کىفىت آىفون نمىرسه من خودم فروشنده گوشى هستم تمام گوشى ها رو چک مى کنم رنگ نماىشگر سامسونگ اصلا آبىه کىفىت ساختش از آىفون پاىىن تره قىافش که اصلا حرفشو نزن کىفىت اىن مدل گوشى ها حرف نداره: Iphone 4 htc sesnsation htc incredible s sony xperia Arc, Arc s
    • mehdi IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۲
      1 0
      گذشت اون زمانی که ایفون حرفه اول تو بازار اسمارت فون ها میزد با ورود اندروید متن باز به بازار اپل فهمید که دیگه نمیشه مانند سابق در بازار قدرت مطلق بود البته من اینو انکار نمیکنم که ایفون دیگه قدرتمند نیست در ساخت بدنه که شما میفرمایید بی کیفیت است نه اینجور هم نیست جوری میگید انگار بدنه از افتابه ساخته شده این کار رو سامسونگ از قصد انجام داده بخاطر فشردگی که در سخت افزار وجود داره و وجود یک پردازنده دو هسته ای و قطر بسیار باریک آن باید هم از چنین ساختار مهندسی انتظار داشت که بدنه رو از یک پلاستیک بسیار مقاوم ساخته اند در بسیاری از بنچمارک ها gs2 از تمامه گوشی هایی که شما ذکر کردید پیشی گرفت حالا تازه این اول کار است با اپدیت بر رویه اندروید4 بستنی حصیری قدرت واقعی این مشخص میشه
    • mehdi IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۲
      1 0
      این رو هم بگم که ...شما در مورد صفحه.... نمایشگر خودتون با یک سرچ ساده کیفیت صفحه نمایش این دو را ببینید در گلکسی اس 2 رنگ ها واقعا شاد و زنده اند ولی در ایفون 4 کمی کدری درش دیده میشه این رو هم باید اضافه کرد که رزولوشن ایفون 4 بالاتر گاکسی اس2 است ولی به صفحه نمایش ایفون4 رتینا به پای صفحه نمایشگر گلکسی super amoled plus نمیرسه حتی من کلیپی که از سایتی دیدم باز هم شاهد پیشرفت در کیفیت صفحه نمایش ایفون 4 اس نبودیم این رو بگم کدری درش وجود داره به این معنا نیست که بد باشه بلکه تفاوت ها محسوس است در نمایشگر شما باید کمی عادلانه کامنت بزارید نه از روی احساسات و و برند یک گوشی این هم تفاوت در بدنه http://www.talkandroid.com/67265-which-is-more-durable-samsung-galaxy-s-ii-or-apple-iphone-4s/
  • س ع ی د US ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۲
    21 0
    گوشی مایه دارها ما که با 1100 داریم حال میکنیم!!!
  • saba IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۲
    14 2
    همه بلدند و دوست دارند گوشی خوب بخرند اما اول باید بودجه اش باشه که اگه نباشه در نهایت میریم سمت گوشی چینی
    • ali IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۲
      1 1
      خیلی ها بلد نیستن فقط فکر می کنن بلدن
  • بدون نام IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۲
    8 2
    من گوشی چینی دارم سه سیمکارت همزمان فعال حرف ندره چهل تومن با یه رم دو گیگ خریدم برا شنیدن آنگم یه ام پی تری سونی خریدم شصت تومن یه دوربین سامسونگم خریدم صدو ده تومن حالا سه تا وسیله دارم اگه یکی خراب شد دوتا دیگه رو دارم این گوشی ها چی خراب شد هیچی نداری
  • ali IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۲
    6 2
    با توجه به دنیای تکنولوژی به ویژه در زمینه تلفن‌های همراه نشان می‌دهد که اکنون [بدترین] زمان برای خرید یک گوشی هوشمند است چون :1- اپل قرار بود ایفن 5 را وارد بازار کند که فکر کنم چون ته انبارش کلی ایفن چهار باد کرده بود و یسری دلایل فنی مثل نسل جدید گوشی ها فعلاً منصرف شده مدل اس داده بیرون2- بقیه گوشی ها هم توی سف تکنولوژی هستن تا ببینن کی پیروز میشه و کدوم فناوری توسعه پیدا میکنه که همونو بسازن و خلاصه هر کی الان بخره کلی ضرر کرده هر چند تو مملکت ما با این تکنولوژی قدیمی دیگه فرقی نمی کنه و همون گوشی های معمولی کفایت می کنه 3- هر وقت شنیدید دارن می گن الان بهترین موقع هست بدونید فقط میخوان جنسای تو انبار شون قالب کنن!
    • شروین IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۲
      0 0
      دوست عزیز الان این نوشته یه تحلیل از بازاره ؟ اگر اینطوره که باید بگم اطلاعات بسیار پایینی دارید
  • برهان IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۲
    0 0
    آه ه ه ه!
  • بينام CA ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    7 1
    جي ال ايكس ارزش خريد نداره ، نه اينا
  • بدون نام IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۲
    1 0
    گوشي فقط 3310
  • بدون نام IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    0 0
    گالاکسی اس هنوز سلطانه .. . .