شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در خوزستان تشکیل می شود

دهقانی از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادسرا، دادگاه و محاکم تجدیدنظر استان خبر داد و گفت: این شعب در بازه زمانی برگزاری انتخابات به صورت ویژه به تخلفات و جرائم مرتبط با این حوزه رسیدگی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از استان خوزستان؛ علی دهقانی، از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادسرا، دادگاه و محاکم تجدیدنظر استان خوزستان خبرداد و گفت: این شعب در بازه زمانی برگزاری انتخابات به صورت ویژه به تخلفات و جرائم مرتبط با این حوزه رسیدگی خواهند کرد.
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: هرچه به روز انتخابات نزدیک‌تر شویم، فضای شایعات به‌ویژه در فضای مجازی گسترده‌تر خواهد شد بنابراین در همه شهرستان‌های استان ستاد انتخابات با نظارت دادگستری و با حضور مجریان، ناظران و تامین کنندگان امنیت انتخابات همه تحرکات و فعالیت‌های انتخاباتی را به صورت دقیق رصد خواهد کرد.
وی با بیان اینکه شناسایی افراد صالح و برگزاری انتخابات سالم دو هدف اصلی مجریان و ناظران برگزاری انتخابات خواهد بود افزود: انتظار می‌رود شورای نگهبان برای جلوگیری از ورود افراد فاقد صلاحیت به این عرصه، تمام تلاش خود را به کار گیرد.
دو انتخابات نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اسفند امسال برگزار می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1796975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =