۴۸ خانواده نیازمند چهارمحال و بختیاری صاحب خانه شدند

مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری از صاحبخانه شدن ۴۸ خانواده تحت حمایت از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، بابک عبدالهی بیان کرد: همچنین طی این مدت، ۶ واحد مسکن مددجویی به صورت جزئی و کلی تعمیر شده‌اند و فضای جانبی برای ۳۳ واحد نیز احداث شده است.

وی افزود: احداث مسکن، انجام تعمیرات کلی و جزئی و احداث فضای جانبی(شامل سرویس بهداشتی، حمام و حصارکشی) برای خانواده‌های مددجو دارای شرایط انجام می‌شود.

مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد استان با اشاره به بسته حمایتی مسکن نیازمندان ادامه داد: این بسته حمایتی شامل کمک بلاعوض و دریافت تسهیلات از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک‌های طرف قرارداد بنیاد مسکن است.

عبدالهی ضمن تقدیر از خیران و مؤسسات خیریه در راستای تأمین منابع مالی احداث مسکن مددجویان تحت حمایت گفت: بخشی از هزینه‌های احداث و خرید مسکن مددجویان از محل کمک‌های مردمی در قالب صدقات، کمک‌های خیران و مشارکت مؤسسات خیریه تأمین می‌شود.

وی اضافه کرد: خیران و نیکوکارانی که قصد حمایت از خانواده‌های فاقد مسکن را دارند می‌توانند به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و یا مراکز نیکوکاری مراجعه کنند. همچنین کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1795068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =