حمایت کمیته امداد از ١۵۴ دانش‌آموز و دانشجوی استعداد برتر چهارمحال و بختیاری

قائم‌مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: ١۵۴ دانش‌آموز و دانشجوی استعداد برتر از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،سید مهدی هاشمی با تأکید بر شناسایی افراد دارای استعداد برتر تحت حمایت توسط مددکاران و کارشناسان فرهنگی بیان کرد: شناسایی دانش‌آموزان و دانشجویان دارای استعدادهای برتر از رویکردهای این نهاد است که با همکاری کارشناسان فرهنگی و مددکاران انجام می‌شود.

وی افزود: ورزشکاران، رتبه‌های برتر قرآنی، رتبه‌های برتر فرهنگی و هنری، رتبه‌های برتر علمی و پژوهشی و افراد نخبه و با استعداد، مدارک مورد نیاز را با هماهنگی مددکار خود تحویل کارشناسان فرهنگی می‌دهند تا از خدمات حمایتی در نظر گرفته شده برای این گروه‌ها بهره‌مند ‌شوند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان اعطای کمک‌های بلاعوض را از جمله این خدمات عنوان و مطرح کرد: علاوه‌بر کمک‌های بلاعوض، سال گذشته بیش از ٣٠٠ میلیون تومان و از ابتدای امسال تاکنون نیز بیش از ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به نخبگان تحت حمایت پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: نخبگان تحت حمایت علاوه‌بر کمک بلاعوض و تسهیلات، براساس نیازسنجی‌هایی که انجام می‌شود از خدماتی همچون مسکن، درمان خرید لوازم فرهنگی (تبلت و لپ‌تاپ)، دریافت لوازم منزل، کمک هزینه تحصیلی و دریافت کتب تحصیلی نیز بهره‌مند می‌شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1793687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =