مایلی‌کهن: از شکایت قلعه‌نویی خوشحالم

اطلاعات آنلاین نوشت: سرمربی اسبق تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: نه اختلاس کرده‌ام، نه مال مردم را خورده‌ام و نه آدم کشته‌ام.

شکایت رسمی امیر قلعه نویی از محمد مایلی کهن بازتاب‌های فراوانی داشته است و خیلی‌ها منتظرند تا سرنوشت این پرونده جنجالی مشخص شود.

متشاکی پرونده که چند روزی را سکوت کرده بود، حالا درباره این اتفاق واکنش نشان می‌دهد.

محمد مایلی کهن در اینباره به خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» گفت: خوشحالم که او از من شکایت کرده است. ترسی از این بابت ندارم. اگر حرف اشتباهی زده ام قانون درباره ام تصمیم بگیرد. فقط امیدوارم یک دادگاه منصفانه باشد. من در زندگی ام جز خدا ازکسی نترسیده ام. ضمن اینکه برای من سوال است که وقتی کلی پرونده در قوه قضائیه خاک می‌خورد و زمان رسیدگی به آن‌ها طولانی می‌شود چگونه پرونده شکایت از بنده به این زودی به جریان می‌افتد؟

وی افزود: بنده نه اختلاس کرده ام، نه مال مردم را خورده ام و نه آدم کشته ام. حرف‌هایی را زده ام که به آن‌ها ایمان دارم و تا آخرش هم هستم. مگر دفعه قبل شکایت نشد؟ مگر در گذشته مرا به زندان نفرستادند؟ اینبارهم هر چه قانون بگوید احترام می‌گذارم و ترسی از زندان ندارم. بنده نه گنده لات دور و برم دارم و نه آدم جمع کرده ام. خودم هستم و خودم.

مایلی کهن گفت: شما همین الان ببینید آقایان رفته اند ترکیه آنوقت می‌گویند پول نیست. نبی می‌گوید فدراسیون پولی ندارد. همین آقای اصولی که برعکس اسم زیبایش خیلی غیر اصولی صحبت می‌کند مثلا سخنگوی فدراسیون فوتبال است، اما وقتی درباره پاداش‌های جام جهانی که آقایان یک قطار آدم را برده بودند آنجا از او می‌پرسند می‌گوید خبر ندارم!

وی افزود: این آقا مگر نمی‌گفت در این مملکت ۴۰ ساله ظلم می‌شود؟ پس چگونه الان مورد لطف قرار گرفته و سرمربی تیم ملی شده؟ حرف‌های آدم‌ها که پاک نمی‌شود. همه جا ثبت شده آن صحبت هایش. خدا رحمت کند آقای حجازی را، شما یادتان هست چه بلایی سر آن مرد آورد؟ بنده مصاحبه‌های مرحوم حجازی را دارم که اگر خواستید برایتان می‌فرستم. یا مرحوم منصورخان پورحیدری. شما بروید بررسی کنید که این فرد آن سال‌ها با کدام رزومه رفت نشست روی نیمکت استقلال. دست من هم بشکند که در یک مقطع با توصیه آقای پروین به تیم ملی دعوتش کردم!

سرمربی اسبق تیم ملی گفت: این فرد که چند سال در گل گهر سیرجان بود و آن همه هزینه کردند چه مقام هایی را کسب کرد؟ چندم شد؟ در عوض تیم دیگر آن منطقه یعنی مس رفسنجان با آقای ربیعی چندم شد؟

مایلی کهن در ادامه به «اطلاعات آنلاین» گفت: آقایان می‌گویند در فوتبال پول نیست، اما وقتی پای ریخت و پاش و سفرهای خودشان وسط می‌آید پول پیدا شود. البته من معتقدم روی هم رفته این پول‌هایی که در فوتبال هزینه می‌شود رقم و عددی نیست. کلش می‌شود ۱۰ هزار میلیارد که در مقایسه با جاهای دیگر مثلا با یک دکل نفتی رقمی نیست منتهی فوتبال، چون رو است و همه چیزش را همه می‌بینند این همه سر و صدا دارد و جاهای دیگر اگر هم اتفاقی رخ بدهد ما متوجه نمی‌شویم.

وی اضافه کرد: مگر همین آقا به خاطر طلبش پنجره استقلال را نبست؟ ببینید آن زمان‌ها این‌ها چقدر پول می‌گرفتند که طلبش شده بود ۸۱۰ یا ۸۱۵ میلیون که باشگاه ۸۰۰ میلیون را داد و این هم تا آن ۱۰، ۱۵ میلیون را نگرفت رضایت نداد. از یک دینار نگذشت و بعد هم مدعی است استقلال را دوست دارد.

مایلی کهن در پاسخ به این بحث که برخی پیشکسوتان فوتبال شاید برای پایان دادن به این اختلاف پادرمیانی کنند، گفت: اصلا دنبال این حرف‌ها نیستم. منتظر دادگاه هستم و فقط همانطور که گفتم امیدوارم منصفانه باشد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1792601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    3 0
    بنام خدا میلیاردها پول و پول خارجی(ارز) در فوتبال ایران ترانسفر می شود و حال آنکه عامه مردم زیر خط فقر زندگی می کنند!؟ نه تنها این بازی مهیج در ایران یک صنعت نیست، بلکه با ارتزاق از منابع ملی به فاصله هرچه بیشتر فقیر و غنی منجر شده است! آیا دستان پاک و نهادهای پاک دستی نیستند که این ناپاکی ها را در این سرزمین شهید داده منزه و مزکی کنند؟؟؟.
    • GB ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      1 0
      دقیقا. هیچکسی هست به سئوال بسیار مهم شما پاسخی بدهد؟ متاسفانه برای دوستان صرف نمی کند چون دست همه در این سفره کثیف است.
  • علی IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    1 2
    همون موقعی که علی دایی بردش زندان نباید رضایت میداد تا تنبیه میشد .آقا هزاران توهین به طرف کرده تازه میگه چیزی نگفتم معلومه ترسیده چون با سابقه ای که داده صد درصد حبس محکوم میشه
  • GB ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    3 2
    هیچوقت فکر نمی کردم طرفدار مایلی بشوم. این بار اما شدیدا حامی او هستم. هر کسی که علیه اردشیر مافیا باشد، یک ملت پشت اوست. دستش درد نکند
  • علی رضا sss IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    2 3
    از شکایت قلعه نوعی خوشحال نباش بیچاره شدی هوچی!
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    2 2
    اتفاقا آقای مایلی کهن تو اصلا از خدا نمیترسی چون فقط به‌ مردم تهمت میزنی و بدتر از آن القاب زشت به‌ دیگران می‌دهی یادت باشه خودت هم بدون هیچ رزومه ای سرمربی تیم ملی شدی فقط مدتی دستیار سلطان علی پروین بودی و هیچ کجا سرمربی نبودی
  • ح م IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    2 0
    من خودم استقلالی ام درودبراون شیرپاکی که خوردی
  • قدرت اله امینی ناشناس IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    2 2
    هوادارپرسپولیسم یکی نیست بگوید مایلی تورا سننه یعنی تو چکاره هستی که تواین چند سال همش به قِلعه نوئی گیرمیدی
  • عبداله FR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    2 1
    آقای مایلی کهن شیر مادرت حلالت شما مردمی هستی و از روی عشق به وطن و مردم سخن می گویی خدا پشت وپناهت
  • محمد IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    1 1
    مایلی کهن بادت رفته چه تهمت ها یی بهه خدا بیامرز حجازی میزدی مرد درو استقلال به تو چه ربطی داره تو فقط بلدی تهمت وافترا بزنی برو دزد لنگی ها فاش کن
  • احمدرضا IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    2 1
    سلام دمت گرم محمدآقا خیلی مردی که پته اینارو میریزی روابط ازقدیم گفتند ندزدونترس
  • ناشناس IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    1 1
    ای شیطون،موفق شدی،بلاخره خودتو مطرح کردی.ولی وجدانن،چرااینقدر حسودی؟!؟
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    0 0
    آقای مایلی کهن... حرفی که زدی را باید دربرابر قانون ثابت کنی.. چکار به استقلال و بازیکنانش داری..گفته هایت را ثابت کن... شما همان کسی بودی که با اقای علی دائی هم به مشکل خوردی و به زندان هم افتادی ..شما کسی هستی.که در دید نیستی ..هرزگاهی. با.این گفتار می خواهی وانمود کنی که منم هستم