در پی تحقیق و تفحص نمایندگان از سایپا، این واحد خودروسازی از نادر قاضی​پور نماینده ارومیه و رئیس هیات تفحص شکایت کرد.<BR>

به گزارش خبرآنلاين، اگرچه قاضي​پور شخصا در اينباره سخني نگفت، اما عليرضا محجوب نماينده تهران که او هم عضو اين هيات تفحص است و در صندلي کناري قاضي​پور در مجلس مي​نشيند و با او در فراکسيون کارگري مجلس همکار است در تذکري گفت: آقاي قاضي​پور با راي نمايندگان رئيس هيات تحقيق و تفحص از سايپا شده است، اما علي رغم مصونيت قضايي در قبال انجام وظايف نمايندگي، از او شکايت شده است.
وي افزود: شرکت مربوطه به جاي ارائه به موقع مدارک و مستنداتشان به مجلس، از رئيس هيات تحقيق و تفحص شکايت کرده​اند که جا دارد هيات رئيسه مجلس در اين مورد مطابق قانون اساسي عمل کند و مصونيت حقوقي نمايندگان را اعمال کرده و جلوي تخلف را بگيرد.
شهاب​الدين صدر که در پايان جلسه امروز رياست جلسه را بر عهده داشت، با تاييد سخنان محجوب گفت: اعمال مصونيت نمايندگان از وظايف هيات رئيسه است. حتما اين مساله را پيگيري مي​کنيم.
اين تنها اعتراض امروز نمايندگان از سايپا نبود. پس از آنکه يکي از نمايندگان حامي دولت نسبت به بازداشت مسئول يکي از سايت​هاي حامي دولت با شکايت مجلس اعتراض کرد؛ مصطفي کواکبيان رئيس حزب مردم سالاري و مديرمسئول روزنامه اين حزب، در تذکري گفت: ما نجابت داريم که تا کنون چيزي نگفته​ايم اما آقايان بقايي و پوستين دوز رئيس سايپا، تا کنون از من شکايت کرده​اند و مرا به دادگاه فراخوانده​اند. پس اينکه دولت مي​گويد از کسي شکايت نمي​کند دروغ است. چون معاون اجرايي دولت رسما از من به عنوان يک نماينده شکايت کرده است.
وي افزود: اگر کسي تخلف کرده بايد به آن رسيدگي شود. چه سايت رجانيوز باشد چه روزنامه مردم سالاري! فرقي نمي​کند.
/2929
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 179195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
    5 0
    موافقم.
  • علي IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
    4 0
    درودبرنمايندگان باقيمانده اصلاح طلب