یک روز پس از عدم تصویب طرحی برای استخدام دوباره معلمان حق التدریسی نمایندگان از تماسهای تلفنی معلمان معترض خبر دادند.<BR>

به گزارش خبرآنلاين، نادرقاضيپور نماينده اروميه در تذکري با اشاره به اينکه روز گذشته محمدرضا باهنر نايب رئيس مجلس مخالفت جانانه اي با استخدام معلمان حق التدريس داشت، گفت: ميخواهم بدانم اگر دختر آقاي باهنر هم معلم حق التدريسي بود و به خاطر 200 هزارتومان ناچار بود به روستاهاي مرزي برود، باز هم حاضر ميشد در مخالفت با اين طرح حرف بزند؟
وي افزود: چرا ميگوييد اين معلمان را در جاي ديگري به کار گيرند؟ مثلا بيايند سرايدار شوند؟ انصافتان کجاست؟ چه کسي گفته که آنها بيسوادند و نبايد استخدام شوند؟
قاضيپور ادامه داد: از ديروز بسياري از اين معلمان با ما تماس گرفته اند و نسبت به اهانت هايي که به آنها در مجلس شده است، اعتراض کرده اند. برخي آقايان در قبال اهانتي که ديروز به اين معلمان کرده اند بايد از همه آنها عذرخواهي کنند.
2945
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 179204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معلم شرکتی IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
    0 0
    اهانت که چه عرض کنم 17000 جوان تحصیلکرده که با عشق وعلاقه فراوان با ماهی 200000 در بدترین جا خدمت کردند و بجای قراردادی شدن که طبق قانون همه نیروهای شرکتی همه ادارات باید قراردادی می شدند بی دلیل اخراج و با زندگی این همه جوان بازی کردند چه می شود گفت افسوس وصد افسوس این اقا به همه ما به این راحتی اهانت کرد.
  • معلم شرکتی بدبخت IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
    0 0
    افرین بر شما که همیشه از حق دفاع می کنی . و جای تاسف دارد برای نمایندهای که از حق ما جوانان مظلوم دفاع نمی کنند که همه انها برای معلمان شرکتی حداقل شناخته شدند.
  • مهدی US ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
    0 0
    کلی مدرک دار کارشناسی ارشد و دکتری بیکار داریم اونوقت این آقایون تو فکر کیا هستند. واقعا متاسفم براشون.
  • بدون نام IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۸
    1 0
    بابا ما معلمان حق التدريس دادمان را به كدام دادگاه ببريم. باور كردني نيست تمام وبلاگ ها ووب سايت هاي معلمان حق التدريس را بسته اند!!!!!!!!چون حقشان را مي خواستند. اخه چرا يكي جلوي اين وزير را نمي گيره