ایلنا نوشت:

حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی در اولین همایش جبهه پایداری استان قزوین با اشاره به وضعیت جبهه پایداری در ائتلاف 7+8 اصولگرایان گفت: جبهه پایداری به دنبال سهم خواهی نیست و گفته‌های آقای مهدوی کنی نیز شاهد این موضوع است.
وی با بیان اینکه معتقدیم کسانی باید در مرکزیت اصولگرایی قرار بگیرند که با شاخص‌های رهبری که فرمودند نباید به قدرت و ثروت متصل باشند منطبق باشند، افزود: کسانی که در فتنه 88 هم ساکت بودند و موجب استمرار فتنه شدند نیز نباید در مرکز اصولگرایی باشند.
وی با اشاره به اینکه عقلانیت، معنویت و عدالت بر محور ولایت شعار جبهه پایداری است،خطاب به اعضای جبهه پایداری قزوین گفت: اگر احساس می‌کنید یکی از نمایندگان شهر قزوین صلاحیت ندارد، اول رای دهندگان را آگاه کنید و مشکلاتشان را به شورای نگهبان بدهید تا در تایید صلاحیت‌ها در نظر بگیرند.
در همین حال سید جلال یحیی‌زاده نماینده تفت و میبد با بیان اینکه در استان یزد خیلی وقت است که فعالیت‌های انتخاباتی طیف‌های مختلف شروع شده است، اذعان داشت: تبلیغات انتخاباتی زودرس یک تخلف شفاف و واضح است. این افراد از روش تخریب برای بالا بردن خود استفاده می‌کنند که این علاوه بر اینکه نا‌عدالتی است به لحاظ اخلاقی نیز ایراد دارد. این افراد به سهولت به تخریب رقبای شناخته شده خود می‌پردازند و کمترین خرج را همین تخریب شخصیت می‌دانند و این چیزی است که توجیهی ندارد.
این نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به اینکه بعضی از این افراد قطعا مورد تایید جریانات انحرافی هستند، گفت: این جریان روی گنج نشسته است و خیلی راحت پول خرج می‌کند و در واقع آن‌ها در بحث مادی و دنیوی ضرر نمی کنند. این افراد که دست نشانده‌های جریان انحرافی هستند پولشان از جای دیگر تزریق می‌شود، نامزد‌های احتمالی نزدیک به این جریان از کمک‌های مالی گرفته تا دادن وعده به مردم برای جمع کردن رای استفاده می‌کنند.
/29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 178822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    0 1
    مردم خودمتوجه همه چيز هستند وبه افرادي كه قانون شكني ميكنند اجازه نخواهند داد تابعنوان قانون گذار انتخاب شوند