دبیرکل جبهه پایداری با بیان اینکه فتنه و انحراف در حاکمیت ولایت معنا ندارد، گفت: اصلاً سکوت در برابر فتنه معنا ندارد ساکتین فتنه اگر امروز هم بیایند فردا هم مثل دیروز عمل می‌کنند.

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در همایش بانوان این جبهه طی سخنانی با بیان اینکه عدالت، عقلانیت و معنویت بر محور ولایت راه مقابله با انحرافات است، اظهار داشت: گاهی به دیگران می‌گویيم منحرف در حالی که از خودمان غافل هستیم چرا که اگر کارمان را درست و دقیق انجام ندهیم و به عقلانیت، معنویت و عدالت، توجه نکنیم منحرف خواهیم شد.
گزيده سخنان وي را به نقل از فارس بخوانيد:
·         باید ولایت را تراز قرار دهیم حتی اگر رئیس جمهور، رئیس مجلس، رئیس قوه قضاییه و یا نماینده مجلس باشیم.
·         برخی‌ها می‌گویند ولی فقیه درست می‌گوید اما، این اما ولایتمداری نیست. اینکه ولی فقیه را دوست داشته باشیم اما همراهی نکنیم، نمی‌شود ولایتمداری. مردم کوفه امام حسین(ع) را دوست داشتند اما با او همراهی نکردند اگر ما هم ولی فقیه را دوست داشتیم اما و اگر بیاوریم مثل مردم کوفه هستیم.
·         عمل بر محور ولایت لازمه کار همه ماست و خدا می‌داند اگر می‌دانستیم نظر حضرت آقا چیز دیگری است همانگونه عمل می‌کردیم. من قسم جلاله نمی‌خورم اما به والله قسم اگر می‌دانستیم نظر آقا چیز دیگری است، همانگونه عمل خواهیم کرد.
·          اهل بی‌ادبی و اهانت به هیچ کسی نیستم اما این را هم می‌گویم که هیچ کسی جز حضرت آقا واجب‌الاطاعه نیست چرا که این دستور امام زمان(عج) است که در زمان غیبت ولی‌فقیه زمام امور را به دست می‌گیرد.
·         جبهه پایداری برپایه گفتمان امام و رهبری حرکت کرده و از این مسیر کوتاه نخواهد آمد. برخی که ولایتی‌ها به آنها رأی می‌دهند، پای اسلام نمی‌ایستند و می‌گویند نمی‌شود و نمی‌توانیم. خوب ما می‌گوییم کسانی که به شما رأی دادند، ولایی بودند و از شما می‌خواهند که پای ولایت بایستید.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام CA ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۱
    34 1
    یا ایها الذین آمنوا لم تقولون ما لا تفعلون کبر مقتا" عندالله ام تقولوا ما لاتفعلون پس شما از خودت غافل نباش!
  • بدون نام IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۱
    27 4
    سووال وقتی به « ولله» نمی دانی نظر آقا چیه چه طور هر جور می خواهید نظر می دهید مگر ولایتی بودن به این است که هر کس هر برداشتی داشت را به پای رهبری بگذارد و سینه چاک شود که بله در خط رهبری است. حضرت آقا جنابعالی می گویید قسم جلاله نمی خورد اما به ولله قسم می خورید و بعد تایید هم می کنید که نظر آقا را نمی دانید پس چه طور برای عملکرد گروه متبوع تان این همه سینه چاکی می کنید مگر به حرف می شود اهل راه بود؟
  • بدون نام IR ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۲
    13 1
    شما که میگویی قسم جلاله نمیخورم بعد میگویی به والله مگر این قسم جلاله نیست ؟لطفا چند کلمه ای هم جناب اقا تهرانی از گروه انحراف بدون اینکه طفره بروید و حرف تو حرف بندازید بگوئید و بقول معروف روشنگری فرمائید تا شک مردم از بین برود اینکه میفرمائید انحراف انحراف است و بد است همه میدانند لطفا از این قبیله مورد نظر بگوئید
  • ....!!!!!!????????????? IR ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۲
    8 1
    حاجی از این قسمت حرفات "گاهی به دیگران می‌گوییم منحرف در حالی که از خودمان غافلیم" .. برای این قسمت "ساکتین فتنه مثل گذشته عمل خواهند کرد"استفاده کن و در زندگیت ثابت قدم باش