گرچه نویسنده این کتاب یک داروساز است اما راههایی را نشان می دهد که به کمک آن دیگر لازم نیست به خاطر بسیاری بیماری ها مثل گلو درد، درد شکم و یا هر درد دیگری داروهای شیمیایی مصرف کنیم.

به گزارش خبرآنلاین، دنیل فستی، پزشک دارو ساز در کتاب «رازهای داروسازی من» پرده از رازهایی بر می دارد که در دنیای داروسازی هنوز بازگو نشده است و راههای جدیدی از درمان طبیعی را دراین کتاب به همه اعضای خانواده ارائه می دهد.

 

«رازهای داروسازی من» این امکان را می دهد تا هر کسی بیماری های آزار دهنده هر روزه خود را به سرعت و به راحتی از طریق راههای طبیعی درمان کند. این کتاب برگرفته از راهکارهای موثری است که دنیل فستی با ارائه هزاران مشاوره برای مراقبت از برخی بیماران و در نهایت درمان آنها خواننده را راضی می کند.

 

دوران شیردهی و یائسگی دورانی است که هر زنی با آن مواجه می شود و عوارض مختلف آن بیمار را راهی مطب پزشک می کند اما این کتاب توصیه هایی برای افراد مبتلا و همراهانشان ارائه می کند تا خود درمانی طبیعی این دوره ها را برای آنها سهل کند.

 

گرچه نویسنده این کتاب یک داروساز است اما راههایی را نشان می دهد که به کمک آن دیگر لازم نیست به خاطر بسیاری بیماری ها مثل التهاب مثانه، گلودرد، درد شکم و یا هر درد دیگری داروهای شیمیایی مصرف کنیم. نویسنده در «رازهای داروسازی من» می آموزد که هر علامت ساده ای در بدن می تواند نشانه چه بیماری باشد. با خواندن این کتاب بدون مصرف دارو حتی می توانیم بیماری های روانی مثل استرس، افسردگی، هیجان کاذب و... را خودمان درمان کنیم.

 

آشنایی با اثرات مفید یا سوء پنجاه گیاه و روغن های گیاهی از جمله دیگر بخش های این کتاب است که دنیل فستی از آن صحبت می کند. «رازهای داروسازی من» از 18 اکتبر به زبان فرانسه وارد بازار کتاب می شود.

 

لو پاریزین/ 16 اکتبر/ ترجمه غزاله صابری

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 178817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =