ویلیامز در کتابش به این مسئله نیز اشاره کرده است که اسکلتی که هم اکنون روس ها در موزه به عنوان استخوان‌های هیتلر نگهداری می کنند متعلق به زن جوانی است که اصلاً آلمانی نبوده است.

 بر اساس اسناد تاریخی و گفته شاهدان عینی، هیتلر در سال 1945 در جریان حمله متفقین به شهر برلین خودکشی کرد ولی نوشته های یک کتاب این مسئله را رد کرده است.

 

بر اساس ادعای این کتاب هیتلر بعد از حمله متفقین به برلین این شهر را به مقصد آرژانتین ترک کرد که در این کشور نیز از دنیا رفته است. جرارد ویلیامز، خبرنگار انگلیسی در کتاب خود ادعا می کند اسناد جدیدی درباره مرگ هیتلر کشف کرده است که نشان می دهد رایش سوم در آمریکای جنوبی سالهای بسیاری زندگی کرده است و در سن پیری از دنیا رفته است.

 

ویلیامز بر خلاف بسیاری از مورخان بر اساس اسناد طبقه بندی شده می گوید من نمی خواهم تاریخ را دوباره بنویسم ولی این اسناد ثابت می کند که هیتلر هیچ وقت در برلین پیدا نشد.

 

بر اساس اسناد طبقه بندی شده سرویس های اطلاعاتی انگلیس و آمریکا و همچنین به گفته شاهدان عینی جسد هیتلر هیچ وقت در برلین کشف نشد و تنها مورخان بر اساس حدسیات خود خودکشی هیتلر را اعلام کرده اند.

 

ویلیامز می گوید حتی جسد اوا براون نیز در برلین کشف نشد. وی در این کتاب با عنوان «گرگ خاکستری: فرار آدولف هیتلر» ادعا می کند که در آوریل سال 1945 قبل از اشغال برلین رهبر حزب نازی آلمان همراه اوا براون معشوقه اش از این شهر به سمت آرژانتین فرار کردند و سالها در این کشور به طور مخفیانه زندگی کردند.

 

در این کتاب آورده شده است که هیتلر همراه براون حدود 17 سال در آرژانتین زندگی کرد که در این سالها صاحب دو دختر می شود و در نهایت در سال 1962 از دنیا می رود. ویلیامز بر اساس اسناد به دست آمده، دولت آمریکا و متفقین را به دروغ گویی متهم می کند و اعتقاد دارد متفقین برای به دست آوردن تکنولوژی جنگی هیتلر، دروغ های بیشتری نیز گفته اند.

 

وی در گفتگو با اسکای نیوز می گوید استالین، آیزنهاور و هوفر از اف بی آی همگی از قبل می دانستند که نمی توانند هیتلر را در پناهگاهش در برلین پیدا کنند ولی با این وجود خبرهایی مبنی بر خودکشی رایش سوم در رسانه های آمریکا و انگلیس منتشر شد تا دستاوردهای اشغال آلمان نازی بیشتر جلوه کند. وی در این کتاب اطلاعات بسیاری ارائه می کند که هیچوقت بعد از جنگ جهانی دوم در رسانه ها منتشر نشد.

 

ویلیامز در کتابش به این مسئله نیز اشاره کرده است که اسکلتی که هم اکنون روس ها در موزه به عنوان استخوان‌های هیتلر نگهداری می کنند متعلق به زن جوانی است که اصلاً آلمانی نبوده است. ویلیامز علاوه بر اسناد به دست آمده همراه دوست خبرنگارش دونستان در آرژانتین با افراد محلی بسیاری گفتگو کرده است که شواهد بسیاری از وجود شخصی شبیه هیتلر را بیان کرده اند. ویلیامز می گوید در زمانی که مشغول نوشتن این کتاب بوده است از سوی دو نفر ناشناس تهدید به مرگ شده است. قرار است در ماه ژانویه سال آینده فیلمی از روی کتاب ویلیامز ساخته شود.

 

بیگ پاوند نیوز/ 17اکتبر/ ترجمه محمد حسنلو

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 178846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام DE ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    26 7
    دوستان مورخ و گزارشگر خبرآنلاين. به عرضتان برسانم که "رايش سوم" به دوران حکومت ناسيونال سوسياليست های آلمانی (نازيها) اطلاق می شود که رهبر آن آدولف هيتلر بود و از سال 1933 تا 1946 ميلادی به طول انجاميد. اما شما در گزارش تان طوری از "رايش سوم" می گوئيد مثل اينکه لقب هيتلر بوده است.
  • بدون نام IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
    18 12
    این داستان دروغ محض است .. به گفته آدولف هیتلر : تاریخ را همواره فاتحان می نویسند .
  • علی IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
    14 3
    "رایش"(Reich) در زبان آلمانی به معنای "امپراتوری" است.مقصود هیتلر از رایش سوم نیز سومین امپراتوری آلمان،یعنی امپراتوری مقدس روم یا رایش اول و امپراتوری آلمان کایزری به دست اوتو فون بیسمارک یا رایش دوم و آلمان نازی یا رایش سوم بوده است.
  • منصور IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
    9 18
    با سلام خدمت مدیر وبلاگ. سال 1945 هیتلر و همسرش در بونکر زیر زمینی خودکشی کردن جسد اونها بلافاصله سوزانده شد. اینها شایع پراکنی هست که میگویند هیتلر فرار کرد نه اصلا فرار نکرد در ضمن خودکشی کرد کی میدونه که هیتلر فرار کرد؟؟ ایا مدرکی هست؟؟ تنها کسی که در بونکر هیتلر شاهد این وقایع بود منشی خصوصی هیتلر بود که تمام حوادث مرگ هیتلر رو دیده بود در طی مصاحبه ای که با منشی هیتلر انجام داده بودن تمام وقایع رو گفته بود. دوستان هیتلر خودکشی کرد بیخود خودتون رو گمراه نکنید
  • مختار زارع IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
    11 16
    اقایان اینقدر زود باور نباشید. رسانه های خارجی همیشه یه سری حرفهای چرت پخش میکنن این کار هر روز کشورها میباشد. برای مثال توی یه سایت خارجی دیدم که گفته بود هیتلر با موجودات فضایی دوست بوده و با سفینه اونها فرار کرده یه جای دیگه دیدم گفته بودن هیتلر در اعماق اقیانوس ارام زندگی میکرده. یه جای دیگه دیدم که گفته بودن هیتلر در اهرام مصر زندگی میکرده. چند ماه پیش یه خبر به ایمیلم اومد که گفته بودند هیتلر هنوز زنده است و بوسیله تیم مخصوص پزشکی هنوز سالم است. دوستان اینقدر زود باور نباشید ادولف هیتلر در زمان جنگ جهانی دوم با همسرش خودکشی کردند الان هم استخونشون هم پوسیده و تجزیه شده. این خرافات کار هر روز رسانه ها میباشد
  • saeed A1 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    8 5
    بنظر من فرقی نداره اون زنده بوده یا مرده حقیقت مهم قتل عام شدن عده بیگناه درین جنگ بود الان سالها ازون روزها میگذره حتی فرض اگه هیتلر زنده بوده باشه هم از مرگش در سال1962 بیش از 50 سال گذشته ولی تکه های پازل وقتی کنار هم گذاشته میشه این واقعیت که اون بعد جنگ زنده بوده محتملتره...مثلا چرا استالین اون کلنل مسئول تحقیق در پرونده مرگ هیتلر دستور تیربارانشو داد؟...چرا کرملین تا سالها اجازه ازمایش برروی بقای جمجمه هیتلر نداد؟...اون افسر مخابرات اقامتگاه هم فقط دوتا جنازه پتو پیچ دیده نه چیز دیگه....پر واضح که اون بدل داشته عکسهای روزهای اخر هیتلر بهش دقت کنید؟چندین تن طلای ناپدید شده نازیها بدست کی افتاد؟؟چیزی پیدا شد اصلا قابل قیاس با مقدار واقعیش نبوده...و...و....و..خیلی مسائل دیگه...
  • بی نام A1 ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
    2 0
    سخته سریع باور کنید ولی نمیشه همینطوری قضاوت و فکر کنیم. باید ثابت بشه.