مشکل صیادان و صاحبان قایق‌های موتوری آبادان حل می شود

عباسپور، گفت: برای رفع مشکل صیادان، مسئولان تعاونی‌ها فهرستی از آنها تهیه کنند و نیروهای مرزبانی نیز با ثبت ورود و خروج لنج‌ها و قایق های صیادی، آن را به عنوان ملاک اصلی مرجع دولتی برای صدور بیمه نامه قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از آبادان، احسان عباسپور امروز در نشست رفع مشکل صیادان و صاحبان قایق‌های موتوری در آب‌های داخلی که در سالن جلسات فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد، با بیان اینکه برای رفع مشکل صیادان، مسئولان تعاونی‌ها فهرستی از آنها تهیه کنند، اظهار کرد: نیروهای مرزبانی نیز با ثبت ورود و خروج لنج‌ها و قایق های صیادی، آن را به عنوان ملاک اصلی مرجع دولتی برای صدور بیمه نامه قرار دهند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، از ارسال فهرست صیادان به تامین اجتماعی خبر داد و افزود: با این اقدام تا ۹ ماه آینده مشکل بیمه تامین اجتماعی صیادان حل می‌شود.

وی با اشاره به بیمه محاسبه نشده صیادان در گذشته، تصربح کرد: آن مقطع زمانی هم که از بیمه صیادان گذشته است و بدون بیمه مانده اند با ارائه فعالیت در آن دوره از تامین اجتماعی قول گرفتیم که با دریافت گردش کار، بیمه آن مدت نیز محاسبه شود.

عباسپور با بیان اینکه بر اساس آخرین آمار ثبت شده، بیمه صاحبان ۱۸۰ قایق صیادی آبادان باید در تامین اجتماعی برقرار باشد تاکید کرد: با حل مشکل بیمه صیادان، بیش از ۲ هزار نفر شامل صیادان و خانواده‌های آنان از بیمه تامین اجتماعی برخوردار می‌شوند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1787487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =