رشد چشمگیر اعتبارات بخش کشاورزی استان  چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال وبختیاری گفت:اعتبارات کشاورزی استان نسبت به سالهای گذشته چندین برابر رشد کرده است واتفاقات خوبی در حوزه های زیر ساختی در این بخش رقم خورده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، غلامعلی حیدری درجمع خانواده بزرگ جهادکشاورزی استان، ضمن اشاره به خدمات جهادی سنگر سازان بی سنگر وپس از آن خدمات جهادی کارکنان جهاد کشاورزی، گفت برای تکمیل ۲۶ طرح نیمه‌تمام کشاورزی به مساحت ۱۳ هزار هکتار از مجموعه منابع استانی و ملی اعتبار بسیار خوبی جذب شده است که انشالله توسعه چشمگیر این بخش را درپی خواهد داشت که این موفقیت ها با عملکرد جهادی کارکنان این بخش اتفاق افتاده است.

همچنین رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: جهاد کشاورزی یک دستگاه موفق در خدمت رسانی است وجهاد سازندگی پس از جبهه کارهای اساسی در روستاها را شروع کردو ۸۰ درصد راه های روستایی وزیربنایی در زمان جهاد سازندگی اتفاق افتاد وپس ازامنیت غذایی کشور را جهاد کشاورزی عهده دار است که راه پر فراز ونشیبی را طی کرده ایم واین راه جهادی ادامه خواهد داشت.

حسین برزگرافزود : ۲۴۰ شاخص در استان داریم و ۹۰ شاخص با بیش از ۱۰۰ نوع خدمت در جهاد کشاورزی است که این نشان دهنده گستردگی کار در جهاد کشاورزی را نشان می دهد که با وجود محدودیت ها، تنها روحیه جهادی کارکنان است که باعث موفقیت در خدمت رسانی به جامعه هدف شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1786152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =