اصحاب رسانه مطالبه‌گری دلسوزانه را در دستور کار داشته باشند

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت : اصحاب رسانه مطالبه‌گری دلسوزانه همراه با ارائه راهکار و پیشنهاد را در دستور کار داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، نخستین جلسه شورای سیاستگذاری هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر چهارمحال ‌و بختیاری با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(علیه السلام)، مدیران و مسئولان استانی و اصحاب رسانه در دفتر امام‌جمعه شهرکرد برگزار و از پوستر این جشنواره رونمایی شد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(علیه السلام) با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس یک جنگ سخت در پشت خاکریزها و کانال‌های دفاعی بود، اظهار کرد: امروز همه ما در یک جنگ نرم با دشمن در کانال فضای مجازی و رسانه قرار داریم.

سردار علی‌محمد اکبری، در تبیین وظیفه ذاتی اهالی رسانه و قلم ناظر بر حق‌بینی، حق‌گویی و حق‌شناسی، ادامه داد: اصحاب رسانه باید با این سه نگاه قلم بزنند و مطالبه‌گری دلسوزانه همراه با ارائه راهکار و پیشنهاد را در دستور کار داشته باشند.

اکبری با تأکید بر ثمرات و برکات برپایی جشنواره رسانه‌ای ابوذر برای استان، بیان کرد: این رویداد بهانه‌ای است تا به تجلیل و تشویق کسانی بپردازیم که اخبار را دلسوزانه انتقال می‌دهند و در این عرصه فعال هستند.

فرمانده سپاه استان تصریح کرد: فلسفه جشنواره ابوذر تجلیل از اصحاب رسانه است که زمینه را برای امیدآفرینی و مشارکت آحاد مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب فراهم می‌کنند، چرا که حضور مردم در صحنه از ضروریات انقلاب اسلامی است.

اکبری با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اشاره داشتند، دشمن از هم‌اکنون گلوله و توپ را به سمت این موضوع گرفته تا عدم مشارکت مردم را در انتخابات رقم بزند.

وی در پایان با گرامیداشت یاد شهدا و به‌ویژه شهدای عرصه رسانه و شهید مرتضی آوینی، گفت: اهمیت قلم که خداوند در قرآن کریم به آن سوگند یاد کرده بر کسی پوشیده نیست و مقوله‌هایی همچون جهاد تبیین، مطالبه‌گری، امیدآفرینی و دیدن حقایق از رسالت‌های امروز از اهالی قلم و رسانه است.

در این جلسه مسئول بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری به تشریح جزئیات هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر پرداخت و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد هم رسالت اصحاب رسانه را تبیین کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1785657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =