مهرنوشت:

سرهنگ ابوالفضل سپهری راد معاون طرح و برنامه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در خصوص برنامه های این قرارگاه اظهار داشت: قرارگاه پدافند هوایی به عنوان متولی بخش دفاع که مجموعه یگانهای عملیاتی پدافند هوایی نیروهای مسلح را در مجموعه کنترل عملیاتی دارد با تبیین چشم انداز بر اساس اولویت و ماموریت های تعریف شده برنامه هایی را بصورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تدوین کرده است و به منظور تحقق این برنامه‌ها و سیاست‌ها اقداماتی را در ابعاد مختلف نیروی انسانی و تجهیزات انجام داده است.
وی با بیان اینکه پروژه سامانه موشکی میان برد مرصاد یکی از پروژه هایی است که بصورت میان مدت دنبال می شد و چندی پیش به بهره برداری رسید، گفت: اهداف کوتاه مدت ما نیزکه شامل بهینه سازی و بومی سازی مجموعه تجهیزات کشور است 90 درصد تحقق یافته است.
سپهری راد در ادامه در خصوص طراحی، ساخت و تولید انبوه پروژه "باور373" گفت: در آینده ای نزدیک صاحب سامانه ای خواهیم شد که برتراز پیشرفته ترین سامانه های روز دنیا مانند "S-300" خواهد بود.
معاون طرح و برنامه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) اضافه کرد: در پروژه "باور373" تلاش کرده ایم با توجه به تغییر تهدیدات به سامانه ای دست پیدا کنیم که علاوه بر تاکتیکی بودن پاسخگوی تهدیدات در کوتاه برد، میان برد و بلند برد باشد.
/29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 178329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
    24 6
    دم این متخصصان قرارگاه سپاه گرم. به خدا خیلی خوشحال شدم ما را به لحاظ امنیتی بیمه کردند و بی نیاز اجانب. امیدوارم به زودی نسخه جدیدی از F-35 که یک چنگده شکاری فوق مدرنه بسازند. خیلی به تجهیزات در این حد نیاز داریم. خدا همشون نگهداره. دعای امام عصر و جانشین بر حقش رهبر و ملت ایران بدرقه راهتان. سرافرازمان کردید برادران دلاور سپاهی.
  • بدون نام IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
    6 4
    پس نظر من کو داداش؟
  • بدون نام IR ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
    1 1
    زنده باد ايران وايراني 0موشك اس300 مال خودمونه
  • حسین IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۷
    1 0
    به نام خدا دوستان من سلام من چون چیزی در مورد ساخت این سیستم پدافندی نمی دونم حتی عکس انو هم ندیدم پس نظری نمی دم فقط اینو بدونید اگه به نخبگانمان اهمیت بدیم بدون شک ازسیستم روسی وغربی هم بدون شک بهتر میسازیم ولی تاکنون انچنان که بایدتوجه نمیشه امتحان کنین ببینید ایا بهتر ازچینی و کره شمالی وروسهای نامرد هست یانه