نیکبخت گزینه مناسبی برای وزارت جهادکشاورزی است

نماینده شهرستان‌های خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: محمدعلی نیکبخت گزینه معرفی شده دولت، انتخابی مطلوب و مناسب برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی است.

حجت الاسلام اکبر احمدپور در گفت و گو با خبرنگاران گفت: جهادی بودن، آشنایی با وزارت جهاد کشاورزی و شناخت کافی نسبت به بخش کشاورزی از جمله مولفه های موثر در کارآمدی نیکبخت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی محسوب می شود.

وی ادامه داد: گزینه پیشنهادی دولت، برخوردار از چهره جهادی و به دلیل سابقه فعالیت در جهاد سازندگی و کشاورزی می تواند موجب تحول در این بخش شود.

نماینده خواف و رشتخوار در مجلس اظهار داشت: با توجه به سوابق وزیر پیشنهادی دولت در مسئولیت های مختلف در بخش جهاد کشاورزی در سطوح استانی و نیز وزارتخانه، وی با برنامه ها و ظرفیت های مختلف این وزارتخانه آشنایی کافی دارد و مانند افراد دیگری نیست که از بیرون وارد این حوزه شده اند و تا زمانی که با ظرفیت ها و استعدادهای آن آشنایی کافی پیدا کنند، زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد.

احمدپور اضافه کرد: بر این اساس نیکبخت، کارآمدی بیشتری نسبت به سایر افراد برای تصدی مسوولیت وزارت جهاد کشاورزی دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه وی مسوولیت‌های مختلفی در سازمان جهاد کشاورزی مناطق مختلف از جمله استان محروم سیستان و بلوچستان را داشته، اطلاعات دقیقی نسبت به وضعیت این بخش در کشور دارد.

این نماینده مجلس در خصوص همراهی مجلس انقلابی با دولت مردمی و لزوم تعیین تکلیف سریع وزارت جهاد کشاورزی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با توجه به سوابق مدیریتی نیکبخت و از طرفی با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب که تاکید کردند نباید وزارتخانه ای تا مدت زیادی بدون وزیر باشد، همراهی لازم را با دولت در این زمینه خواهد داشت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1779610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =