احداث کمپ مسافری در پارک‌ها از اولویت‌ مهم شهرداری شهرکرد است

شهردار شهرکرد گفت: احداث «کمپ مسافری» به منظور ایجاد رفاهیات بیشتر برای مسافران و گردشگران در پارک‌ها یکی از اولویت‌های مهم شهرداری است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، محمدحسین واحدیان در جلسه‌ای با حضور نماینده سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد و کارشناسان سازمان سیما، منظر و فضای با اشاره به اهمیت تپه نورالشهدا اظهار داشت: اجرای سنگ پله‌های این مکان، بهسازی و تکمیل پیاده‌راه مشرف به مقبره نورالشهدا با تامین اعتبارات لازم در دستور کار قرار گرفت و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.

شهردار شهرکرد افزود: فضاسازی محرم در شهر باید با نصب المان، پرچم، ریسه، کتل و ... انجام و موارد مورد نیاز خریداری گردد.

وی ادامه داد: این سازمان با همکاری شهرداری، برای بهسازی سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها ازجمله دالان سبز، لاله، تهلیجان و ساخت سرویس بهداشتی در پارک کوثر اقدام کنند.

واحدیان اظهار داشت: احداث «کمپ مسافری» به منظور ایجاد رفاهیات بیشتر برای مسافران و گردشگران در پارک‌ها یکی از اولویت‌های مهم شهرداری است که سیاست‌گذاری لازم جهت احداث این مکان‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

شهردار شهرکرد با بیان اهمیت نورپردازی اماکن، بر نورپردازی میدان امامزاده دوخاتون شهرکرد تاکید کرد و اجرای این عملیات را در اولویت قرار داد.

وی ادامه داد: اقامه نماز در پارک‌ها به صورت مستمر پیگیری شود و بهسازی نمازخانه‌ها در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.

واحدیان در پایان گفت: تابلوهای مورد نیاز با پیام های فرهنگی و مناسبتی، عفاف و حجاب در بوستان‌ها نصب شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1779395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =