جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: 35 درصد از جرائم کشور در استان‌های تهران و البرز رخ می‌دهد.

سردار احمدرضا رادان می گوید که 35 درصد از جرائم کل کشور در استان البرز و تهران اتفاق می‌افتدو با توجه به اینکه یک سوم جرائم کل کشور در این استان اتفاق می‌افتد 36 درصد کل تماس‌های 110 نیز مربوط به استان‌های تهران و البرز است.
البته جانشین فرمانده نیروی انتظامی به این نکته اشاره نمی کند که این امر احتمالا به دلیل این است که این دو استان از مهاجر پذیر ترین استان های کشور هستند .و جرم و جنایت در شهر های مهاجر پذیر آمار بسیار بالاتری به نسبت بقیه شهر ها دارد .
رادان با تاکید بر ایجاد امنیت اخلاقی در کشور می گوید : یکی اقدامات در این خصوص جمع آوری ماهواره‌ها در سطح کشور بود که تابه حال به خوبی اجرایی شده و در تعداد زیادی از این تجهیزات جمع‌آوری شده‌اند. و در حال حاضر تعداد دیش‌های آشکار به حداقل رسیده است.
4545
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 177721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    3 1
    باید مرکز سیاسی و اقتصادی ایران از هم جدا شود. نزدیک بودن مرکز قدرت و ثروت به یکدیگر عامل ایجاد فساد و مافیا است. مثل ترکیه که استانبول و آنکارا دو شهر جدا از هم هستند. و خیلی کشورهای دیگر البته.
  • بدون نام IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    5 6
    اگه مي خواهيد ميزان جرم و جنايت در تهران كم شود لطفاً بجاي جمع آوري موقت ديشهاي ماهواره اي جلوي مهاجرت روستاييان و شهرستانيها به تهران را بگيريد
  • زينب IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    6 15
    خيلي نامردي يه اين تيتر براي اينكه هرچي شهرستاني و دهاتي يه تو تهران جمع شده، اصلا تهراني پيدا مي كنيد
    • بدون نام MY ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
      7 2
      بابا تهزانی بابا با کلاس بابا مرفه بی درد .بذار ما دهاتی ها بیایم تهران یک کم خلاف کنیم.
  • بدون نام IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    8 1
    تمام بدبختبی ما از این است که همه امکانات و فرصتهای صوری اشتغال و خدمات رفاهی در این منطقه جمع شده است و نزدیک به 80% از شهرهای کشور کمترین امکانات و خدمات را ندارند و برای امرار معاش مجبور به سرازیر شدن به سمت پایتخت می شوند!!! در ضمن ان دوست عزیز که به هموطن های خودش توهین میکنه خودش هم هفت پشتش شهرستانی و دهاتی است و خودش اگاهی نداره!!!!!
  • بدون نام IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    7 5
    خانم زینب شهرستانها به مراتب از تهران پاک تر هستند و این دلیل نمی شود که چون شهرستانی ها در تهران هستند جرم بالا است .اگر شهرستانی ها ادمهای خلافکارتری بودند جرم و جنایت در شهرستانها بیشتر بود به نظر من مساله مربوط به وضعیت سخت زندگی است چون هزینه ها بیشتره افراد ناچارند دست به خلاف بزنند. همین اظهار نظر شما که احتمالا یک تهرانی هم هستید خودش نشان دهنده این است که یک فرد نژاد پرست هستید. که می تواند به جرایم دیگری ختم شود.
    • بدون نام MY ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
      6 0
      این طرز تفکر زینب متاسفانه در جامعه رخنه کرده و همین الان اگر صدا وسیما هم بخواد فیلم جنایی پخش کنه اونی که اسمش داریوش یا کوروش هست و احتمالا جنوبی هم هست میشه آقا بده و اونی که تهرونی هست و اسمش هم تقی و نقی هست میشه آقا خوبه. ضمنا هر کس که ادعا کنه که تهرونی هست باید از روی طرز تفکرات و فرهنگش تشخیص داد که تهرانی با اصالت هست یا ...
  • بدون نام IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
    2 0
    از کلاهبرداری عربهای عراقی بدون مجوز اقامت در میدان بهارستان که اژانسهای زیارتی را سرکیسه کردن بعنوان مهاجر غیر قانونی یاد کنید.
  • بدون نام IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
    0 1
    شهری که بنای ان را محمد خان قاجار از جنایت کاران تاریخ کشور گذاشته باشه اخرش معلوم نیست به کجا ختم بشه
  • بدون نام IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
    2 1
    بالاي 90 درصد از جرم هايي كه در كرج اتفاق مي افتد را مهاجراني كه به اين شهر مي آيند انجام ميدهند ولي متاسفانه به اسم كرج تمام ميشود
  • عباس زاهدي 20/7 90 IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
    5 0
    سياسيون ودوربرهايشان و شلوغي و نبودن قانون وتربيت بد واختلاف طبقاتي و محروميت ناشي از در رس قرارگرفتن آدمهاي بي دين و غيرمتخصص عامل بيشتر اين فسادها است .