ایسنا نوشت:

 حجت الاسلام ابراهیمی نماینده مردم بیرجند در مجلس می گوید اگر اعتقاد و رفتار و گفتار ما مبتنی بر مبانی دینی بود وضعیت جامعه اینگونه نمی شد گاهی در جامعه می بینیم که در کنار یک خانم چادری بسیار موقر، دختری قرار دارد که وضعیت ظاهری او هیچ تناسبی با او ندارد. چرا اینگونه شده است؟ چون بی توجهی به مسائل تربیتی و آموزه های دینی در خانواده است. نتیجه این بی توجهی به آموزه های دینی همین است که در جامعه مشاهده می کنیم.
رئیس سابق مرکز رسیدگی به امور مساجد خانواده، آموزش و پرورش، جامعه و مسجد را چهار کانون اصلی تربیتی  می داند و با اظهار تأسف از عدم ارتباط بسیاری از خانواده ها با مساجد تصریح کرد: مسجد مهمترین کانون تربیتی است و متأسفانه گاهی این ارتباط با مسجد قطع است و جای آن را تلویزیون و ماهواره پر کرده است معلوم است وقتی ماهواره بر پشت بام قرار گرفت چه اتفاقی در خانه می افتد.
از سوی دیگر در آموزش و پرورش نیز می بینیم گاهی اصلا معلم اعتقاد دینی ندارد و این بی توجهی موجب می شود بچه لاابالی بار بیاید و نکته دیگر اینکه ما در جامعه بی تفاوتیم؛ کجاست امر به معروف و نهی از منکر؟ کجاست نظارت مردم بر مردم" کلکم راع و کلکم مسئول عن رعیته" همه ما نسبت به یکدیگر مسئول هستیم اما هیچ تذکری نیست و با بی توجهی از کنار مسائل می گذریم.

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 177705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    0 20
    باید همه ماهواره جمع بشه
  • بدون نام IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
    1 8
    بی شک ماهواره از اسباب شیطان است وای به حال خانوادههایی که نوجوان دختر وپسر دارند واستفاده میکنند
  • بدون نام IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
    1 8
    هیچ انسان عاقلی نمی تونه بگه ماهواره استفاده مثبت داره وقتی که پدر ومادر خونه نیستند دختر یا پسر خونه وسوسه میشه که بقیه کانالها را ببیند به خدا فقط کافی یکبار این اتفاق بیفته دیگه در طول روز وهفتهها ذهنش مشغول فلان فیلم وعکس که دیده
  • بدون نام IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    2 0
    ماهواره مطلب علمی هم داره یه بعدی نرین