ابراهیم سحرخیز٬ معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش امروز مهمان کافه‌خبر است.

سالی واحدی شدن نظام آموزشی دوره پیش دانشگاهی و به تبع آن تغییرات ایجاد شده در آیین نامه امتحانات این دوره٬ تصویب طرح ساماندهی زمان آموزش در دوره‌های متوسطه و راهنمایی٬ تعطیلی مدارس در روزهای پنجشنبه و ... از موضوعاتی است که در چندماه اخیر در حوزه آموزش و پرورش مطرح بوده است.
برای بررسی این موضوعات و برنامه‌ها و طرح‌هایی که در حال حاضر در وزارت آموزش و پرورش در حال بررسی است٬ تصمیم گرفتیم از ابراهیم سحرخیز٬ معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش دعوت کنیم تا به کافه‌خبر بیاید. او روز شنبه٬ 16 مهر و در شروع هفته سوم سال تحصیلی 90-91 مهمان ماست.
شما هم می‌توانید اگر سوال یا نظری در مورد موضوعات مختلف آموزش و پرورش کشور دارید٬ آن را در قالب نظر با ما در میان بگذارید.
/47231
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 177093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    2 0
    سلام دبیران مقطع راهنمایی فعلی به کدام مقطع میروند؟ ساعات درسی ریاضی وعلوم راهنمایی تغییری نمیکند یا کم میشود؟ انتقال فرهنگیان تغییر مقطع و تحصیلات تکمیلی چطور برنامه ای دارند؟
  • قاسم راستي IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    1 0
    سوال كنيد چرا مسولين به‌آموزش فني و حرفه اي و كار دانش به چشم مادر اندر نگاه مي كنند اكنون كه رشته هاي نظري 4 ساله شده چرا فني و حرفه اي و كاردانش سه ساله باقي مانده بهتر نبود اين رشته ها نيز 4 ساله مي شدند ديپلم هاي فني و حرفه اي و كاردانش براي شركت در كنكور سراسري چه بايد بكنند قبلا در پيش دانشگاهي تغيير رشته مي دادند
  • حسین م IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    0 0
    سلام من در مشهد و همسرم باید در قوچان خدمت کنه با یه نوزاد خیلی بامون سخته کمک کنند همسرم هم بیاد مشهد