رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: من هم قبول دارم هرکسی مردود است نباید در ترکیب 8+7 قرار بگیرد.

به گزارش خبرآنلاین، بعد از آنکه  جبهه پایداری شروطی برای حضور خود در کمیته وحدت اصولگرایان اعلام کرد، رایزنی ها درباره شروط این تشکل تازه تاسیس، به محل بحث اصولگرایان تبدیل شد.

آیت الله مهدوی کنی که در آغاز تلاش می کرد از طریق نصیحت جبهه پایداری را مجاب به  حضور در کمیته وحدت کند وقتی دید این تلاش به سرانجام نمی رسد، از آنان خواست تا با « ائتلاف »اصولگرایان همراهی کنند. این همه، اما مفید فایده نشد و اعضای این تشکل باز هم در جلسات کمیته وحدت شرکت نکردند؛ اقدامی که در نهایت موجب اتمام حجت آیت الله با آنان شد.

 دبیرکل جامعه روحانیت بعد از اظهارات اعضای جبهه پایداری درباره اینکه برخی چهره های حاضر در کمیته وحدت در ایام بعد از انتخابات سال 88  جزو ساکتین بودند و شایستگی  حضور در این کمیته را ندارند، در گفت وگویی به صراحت اعلام کرد«جریان انحرافی و فتنه خط قرمز اصولگرایان است. »

 در جدید ترین اظهار نظر، آیت‌الله مهدوی کنی در حاشیه مراسم درگذشت پدر حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی که عصر امروز  در مسجد نور برگزار شد، بار دیگر بر اظهارات خود تاکید کرد. سخنانی که می توان آن را نشانه ای بر حرف نهایی آیت الله دانست.

رئیس مجلس خبرگان در جمع خبرنگاران در رابطه با اعضای 8+7 ، تصریح کرد:« قبول دارم هرکس که مردود است نباید در ترکیب 8+7 قرار گیرد، اما باید دید مردود چه کسی است.»

در حالی که حجت الاسلام  آقا تهرانی از اعضای موسس جبهه پایداری تاکید کرده  این تشکل بنایی بر ارائه لیست جدا ندارد، باید دید اتمام حجت آیت الله مهدوی موجب جدا شدن جبهه پایداری از قطار وحدت اصولگرایان می شود؟

 

/212 212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 176818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
    16 1
    تجدید و مردود نامیدن اصلاح طلبان ظلم به انهاست