ایسنا نوشت:

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این‌که «تعریف جامع و مانعی از اصولگرایی و یا اصلاح طلبی و ... وجود ندارد» گفت: تنها منشور جامعتین، می‌تواند میان اصولگرایان محور باشد تا بر اساس آن پیش بروند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا اکرمی با اشاره به برخی از اظهار نظرها مبنی بر این‌که ساکتین فتنه نباید در انتخابات حضور داشته باشند، خاطرنشان کرد: تا زمان برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حدود 5 ماه زمان باقی است و طی این مدت امکان دارد مسائل انتخاباتی وجود داشته باشد، چنان که در دوره‌های گذشته نیز در آستانه انتخابات، گروه‌ها و جمعیت‌ها به صحنه آمده و اظهار نظر می‌کردند، اما تا آن زمان فرصت بسیاری باقی است.

وی با بیان این‌که «اگر خواستار جذب حداکثری هستیم، به طورطبیعی باید خواهان رقابت چه میان داوطلبان و چه میان رای دهندگان باشیم» ابراز عقیده کرد: تعریف جامع و مانع از این‌که چه کسی اصلاح‌طلب یا اصولگراست و یا خط دیگری دارد، نداریم؛ لذا اگر کسی چهار اصل انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و قانون را قبول داشته باشد، می‌تواند داوطلب شده و در انتخابات شرکت کند و به هر کسی که می‌خواهد رأی دهد.

وی خاطرنشان کرد: قضاوت درباره این‌که رقابت میان اصولگرایان یا میان اصلاح‌طلبان و یا دیگران است، اکنون صحیح نیست؛ زیرا تا آن زمان نمی‌دانیم که چه کسی داوطلب خواهد شد و یا چه کسی در صحنه‌ حاضر می‌شود، در نتیجه باید صبر کرد تا در زمان مناسب ببینیم چه کسی داوطلب می‌شود و یا چه کسی رقیب است.

اکرمی درباره این‌که آیا بیان این نوع تفکرها سبب نوعی تک صدایی نمی‌شود؟ گفت: فکر نمی‌کنم، زیرا تا زمان انتخابات فرصت بسیاری وجود دارد و نمی‌توانیم بر اساس اظهار نظر‌هایی که می‌شود، نقطه نظراتی ایراد کرد؛ زیرا هنوز نه کسی ثبت نام کرده و نه کسی لیستی ارائه داده است؛ بنابراین به نظر می‌رسد این مباحث تنها برای رفع بیکاری خوب است.

/212 212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 177005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =