نبی حبیبی می گوید:چگونه می‌شود جرائم کسانی که امنیت ملی را به چالش کشیدند و برای دشمن فرصت ضربه زدن به حیثیت انقلاب را فراهم کردند بخشید.

 به گزارش خبرآنلاین، محمدنبی حبیبی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می‌گفت، در خصوص پیشنهاد برخی از اصلاح‌طلبان مبنی بر مختومه کردن پرونده فتنه 88 گفت: ما همه در برابر خداوند متعال و ملت بزرگوار ایران مسوول هستیم و در قیامت از تک تک ما در مورد اعمال و گفتارمان سوال می‌شود. ما باید در محضر خداوند متعال پاسخ دهیم که با این انقلاب و مردم چگونه برخورد کردیم و پاسداشت اسلام را در این انقلاب چگونه انجام دادیم.
وی افزود: چگونه می‌شود جرائم کسانی که امنیت ملی را به چالش کشیدند و برای دشمن فرصت ضربه زدن به حیثیت انقلاب را فراهم کردند بخشید. چگونه می‌شود کسانی را که همه ارزش‌های انقلاب و امام (ره) را نادیده گرفتند و گوش به فرمان ژنرال‌های نبرد نرم آمریکا علیه ایران بودند، فراموش کرد چگونه می‌شود فحاشی و هتاکی برخی از روزنامه نگاران دوم خردادی را که امروز در رادیو آمریکا و بی بی سی دشمن را یاری می‌کنند فراموش کرد.
حبیبی تصریح کرد: البته این به آن معناست که اگر خطایی هم در این سو صورت گرفته باید از آن گذشت. ما باید خود را برای روزی آماده کنیم که حساب حتی ذره‌ها را هم می‌رسند. اگر امروز در این جهان برای امر حساب‌دهی و پاسخگویی تمرین نداشته باشیم، برای آن جهان هم پاسخی نخواهیم داشت.
 دیگر اظهارات وی به شرح زیر است:
* برخوردهای قاطع قوه قضاییه با مجرمین موجی از امیدواری در میان مردم پدید آورده است. مجرمان دیگر احساس امنیت نمی‌کنند و اعدام‌هایی که در ملاء عام برگزار شده تاثیرات خود را داشته است.
* در زمینه مفاسد اقتصادی هم باید قوه قضاییه قاطع و بدون اغماض برخورد کند و هرچه زودتر تکلیف پرونده‌های مفاسد اقتصادی به ویژه پروند موسوم به تخلف بانکی را مشخص کند تا بیش از این به اعتماد مردم آسیب نرسد.
*ما معتقدیم مردم نباید عملکرد چند نفر متخلف را بر کل دولتمردان خدوم تعمیم دهند، این خواست دشمن است که از این تخلف ابزاری برای تخریب خدمت‌گزاران صدیق و پاکدست در نظام سازد.البته برخورد قاطع با هر تخلفی در هر مسوولیتی که دارد از واجبات است و در این رابطه هیچ خط قرمزی وجود ندارد.‌
 تظاهرات در آمریکا
* هسته مقاومت که از نخبگان آمریکا در اطراف وال استریت شکل گرفته هر روز گسترده‌تر می شود. مردم آمریکا به محوطه وال استریت به مثابه میدان التحریر نگاه می‌کنند.
*آنچه امروز در وال استریت دیده می‌شود یک جنبش است که به احتمال قوی بیداری در توده مردم غرب پدید می‌آورد و به خانه‌ها و خانواده‌ها نفوذ می‌کند.
* امروز طبقه متوسط جامعه غربی در حال تبدیل شدن به طبقه فقیر هستند، در حالی که ثروتمندان بیش از هر زمان حرص انباشت ثروت را دارند؛ این شکاف تنها با یک جنبش رهایی بخش برای فروپاشی نظام سرمایه داری پر خواهد شد.
* مقام معظم رهبری در سخنان آگاهی بخش خود در اجلاس مجالس 70 کشور اسلامی تحت عنوان حمایت از انتفاضه فلسطین فرمودند" آن روزی که ملت‌های اروپا و آمریکا دریابند که سلطه اختاپوسی صهیونیسم بین‌الملل و اطاعت و تسلیم منفعت طلبانه دولتمردان غربی منشاء گرفتاری‌های آن‌ها است، چنان جهنمی برای دشمنان خود به وجود می‌آورند که هیچ راه خلاصی از آن متصور نیست". لذا ما معتقدیم قیام وال استریت آغاز یک راه است که از آن صدای شمارش معکوس فروپاشی سرمایه داری غرب به گوش می‌رسد.
 * حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای عملا با رهنمودهای راهگشای خود در کنفرانس بین المللی پارلمانی حمایت از انتفاضه فلسطین و همایش بیداری اسلامی در قامت ولی امر مسلمین جهان نقش آفرینی فرمودند و همگان را برای احقاق حق ملت مظلوم فلسطین با راهنمایی‌ها و پیشنهادهای مشخص دعوت فرمودند.
* امروز جمهوری اسلامی پیشرو اصل رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیست‌ها است. لذا گفتمان آزادی قدس یک گفتمان اجماعی بین ما و همه ملت‌های مسلمان و نیز نخبگان جهان اسلام است.
* اجلاس بیداری اسلامی و نیز نشست مجالس کشورهای اسلامی عملا تز دو دولت در سرزمین فلسطین را منتفی کرد و بر سرزمین فلسطین از نهر تا بحر تاکید ورزید. لذا باید همه امکانات جهان اسلام برای رهایی قدس شریف و استقرار یک دولت مستقل در سراسر سرزمین فلسطین بسیج شود.
/212212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 176605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
    16 0
    کینه جناحی به نفع نظام نیست و باید دلها را به هم نزدیک کرد
  • بدون نام IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
    13 1
    این خیلی بد است که همیشه خود را مبرا می دانید خوب می دانید که سی سال است به حق یا ناحق شما میدان دارید حالا چرا خطاها و مشکلات را گردن نمی گیرید و همیشه دنبال یک خاطی می گردید تا همه ی کاستی های خودتان را گردن آن ها بیندازید گیریم که همه ی این آدم های ریز و درشت بد شما که خوبید چه کردید جز حرف حرف حرف آخه بگید چه گلی به سر مملکت زدید جز پاشیدن تخم کینه و دو دلی و کدورت.؟