دستیار قلعه‌نویی در آستانه جدایی از تیم ملی

ایلنا نوشت: اظهارات عجیب آندرانیک تیموریان پس از شهرآورد پایتخت او را در آستانه برکناری از مربیگری تیم ملی فوتبال ایران قرار داد.

آرزوی قهرمانی برای استقلال و اظهار نظر غیرحرفه‌ای آندرانیک تیموریان پس از دربی صدم پایتخت برای او دردسرساز شده و به نظر می رسد با وجود مصاحبه او و ابراز پشیمانی، تیموریان شانس زیادی برای ادامه کار با قلعه نویی ندارد و به زودی جای خود را به یک گزینه جوان دیگر خواهد داد.

پس از دربی قلعه نویی از صحبت‌های دستیار جوان خود که سابقه بازی در استقلال را داشته به شدت عصبانی شد و به او اعلام کرده در قامت مربی تیم ملی نباید درباره علاقه شخصی‌اش به یک تیم باشگاهی حرف زد.

تیموریان بدون هیچ سابقه مربیگری به عنوان دستیار قلعه نویی انتخاب شد و به نظر می رسد عمر حضور او در کادرفنی تیم ملی بسیار کوتاه باشد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1760006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    3 4
    اندرانیک تیموریان صادقانه نظرش رو بیان کرده چون از استقلاله و کتمان نکرده با توجه به سوابق مربیان قرمز و آبی هرچند بخوان متعادل تصمیم گیری کنن ولی سوابق خودشون رو نمیتونن کتمان کنن در برابر مربیان خارجی همیشه شبهاتی از نظر تبعیض بین دو باشکاه وجود داشته حالا که مربی ایرانیه دیگه به کجا میخواد برسه هرچند اظهار نظر موقعیت داره ولی اعمال سلیقه مهمتر از بیان دیدگاهه
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    4 5
    چه بهتر