واکنش علی اکبری به اتهام درگیری با سلاح سرد

یکی از خبرهای جنجالی روزهای اخیر  ادعای یکی از قهرمانان سابق کاراته و این روزهای MMA بود که اتهام عجیبی را علیه امیر علی اکبری مطرح کرده بود.

محسن وظیفه: مازیار الهامی که روزگاری با خود علی اکبری کار می‌کرد، روز گذشته در اتهامی که بازتاب عجیبی در رسانه‌ها داشت، مدعی شد که علی اکبری با او در اکباتان قرار گذاشته و به همراه دوستانش با سلاح سرد به او حمله‌ور شده‌اند!

درگیری در فروردین ۱۴۰۱
مازیار الهامی ادعای خود را اینطور مطرح کرده است: «۱۲ فروردین سال ۱۴۰۱ یکی از دوستان امیر علی‌ اکبری با من صحبت کرد و مدعی شد که یک اسپانسر بسیار خوب را برای من پیدا کرده است و برای بستن قرارداد با هم در اکباتان قرار گذاشتیم. طبق برنامه‌ریزی قرار ما در انتهای جاده سلامتی فاز ۲ اکباتان بود تا به دفتر اسپانسر برای ثبت قرارداد برویم. من زمانی که به انتهای جاده سلامتی اکباتان رسیدم، امیر علی‌ اکبری و دو نفر از دوستان او با سلاح سرد به من حمله کردند. متأسفانه در آن درگیری بینی و دندان من شکست و حتی یکی از اهالی همان ساختمان‌ها در آن درگیری امیر علی‌ اکبری را شناسایی کرده بود و جزو شهود ما در دادگاه بود.»

محکومیت پس از ۱۱ ماه!
الهامی اسنادی در اختیار رسانه‌ها قرار داده که نشان می‌دهد دادگاه علی اکبری و دوستانش را محکوم به پرداخت دیه کرده است. او در این باره نیز گفت: «وقتی اسناد و مدارک در دادگاه ارائه شد، علی‌ اکبری محکوم شد و حالا او باید دیه پرداخت کند. موضوع جالبی که وجود دارد این است که او در دادگاه ابتدا این موضوع را انکار می‌کرد و قسم می‌خورد که اصلاً چنین اتفاقی رخ نداده است، اما مسئولان اداره آگاهی موبایل علی اکبری را نقطه‌زنی کردند و دوربین‌هایی که ورود و خروج خودروی آنها را ثبت کرده بود ثابت کرد که او و دوستانش در آن درگیری حضور داشتند.»

الهامی به دنبال مطرح شدن است به او دست هم نزدم!


در سندی که در رسانه‌ها برای این اتفاق منتشر شده، عنوان شده علی اکبری و فردی دیگر، جرم‌شان محرز بوده و باید یک و نیم درصد دیه کامل را به شاکی بپردازند. تاریخ صدور این حکم ۲۴ بهمن سال گذشته بوده که البته بدوی بوده و بیست روز زمان اعتراض داشته است. نکته جالب اینجاست که این حکم غیابی صادر شده و هیچ‌کدام از دو متهم در دادگاه حاضر نبوده‌اند.

علی اکبری: در دادگاهرسانه محکومش کردم
امیر علی اکبری در گفت و گوی کوتاهی که با ایران ورزشی داشت، ادعای الهامی را با وجود داشتن سند رد کرد و مدعی شد که به او دست هم نزده است!
علی اکبری درباره ادعای مطرح شده از سوی این ورزشکار سابق کاراته گفت: «من چرا باید با این شخص وارد درگیری شوم. ادعایی که مطرح کرده حقیقت ندارد و من به او دست هم نزدم. سال گذشته در دادگاهی که تشکیل شد نیز حاضر شدم و همین‌ها را گفتم.»
ورزشکار مطرح ایران در رشته MMA ادامه داد: «من پیش از این در دادگاه فرهنگ و رسانه هم از این شخص شکایت کرده و محکومش نیز کرده بودم. حالا هم نمی‌دانم چرا چنین ادعایی را مطرح کرده است.»
تنها بخشی از صحبت‌های علی اکبری که با ادعای الهامی مطابقت دارد اینجاست که علی اکبری گفت: «این فرد تنها به دنبال مطرح شدن است و هدفش از مطرح کردن این ادعا همین است.»
الهامی نیز پیش از این گفته بود: «زمانی که این موضوع را در دادگاه مطرح کردم، امیر علی‌ اکبری مدعی شد من به دنبال جذب فالوئر هستم و تمام ادعاهای من دروغ است.»

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1758611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =