فیلم کم‌هزینه «خانه خاموش» ساخته گوستاوو هرناندز به نمایندگی از اروگوئه در بخش بهترین فیلم خارجی‌زبان جوایز اسکار 2012 رقابت می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، یک کمیته متشکل از موسسه فیلم، سازمان تهیه‌کنندگان و اتحادیه بازیگران اوروگوئه فیلم ترسناک هرناندز را به سه فیلم دیگر ترجیح داد.

از «خانه خاموش» به عنوان اولین فیلم ترسناک که با یک برداشت فیلمبرداری شده یاد می‌شود. داستان درباره لورا (فلورنسیا کولوسی) و پدرش ویلسن (آبل تریپالدی) است که به یک خانه زراعی تسخیرشده نقل مکان می‌کنند و به شکلی اجتناب‌ناپذیر در اعماق جنون فرو می‌روند.

داستان فیلم در زمان واقعی روی می‌دهد و در این مدت لورا پس از مرگ پدرش می‌کوشد از خانه فرار کند.

پروژه شش میلیون دلاری «خانه خاموش» اولین بار در دنیا سال 2010 در بخش دو هفته کارگردانان جشنواره کن روی پرده رفت.

کریس کنتیس و لارا لو سازندگان فیلم «آب آزاد» نسخه انگلیسی‌زبان «خانه خاموش» را با بازی الیزابت اولسن ساختند که پارسال در جشنواره ساندنس به نمایش درآمد.

آخرین مهلت ارسال فیلم‌ها به سه بخش فیلم خارجی‌زبان، فیلم کوتاه زنده و فیلم کوتاه انیمیشن برای حضور در هشتاد و چهارمین دوره جوایز اسکار 2012 دوشنبه سوم اکتبر (11 مهر) است.
اسامی نامزدهای هشتاد و چهارمین دوره جوایز اسکار 24 ژانویه 2012 (چهارم بهمن) اعلام می‌شود. جوایز اسکار 26 فوریه (دوشنبه هشتم اسفند به وقت ایران) در کداک تیه‌تر لس آنجلس برگزار خواهد شد.

ورایتی / 27 سپتامبر / ترجمه: علی افتخاری

5858
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 175610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =