کدام کتابخانه‌ها در تعطیلات نوروز باز است؟

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی از فعالیت ۱۴ کتابخانه‌ عمومی در شهرستان‌های بجستان، تربت حیدریه، زبرخان، زاوه، سبزوار، قوچان، مشهد و نیشابور در روزهای یکم تا سوم و یازدهم تا سیزدهم فروردین‌ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، تعداد ۱۴ باب از کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در ایام تعطیلات نوروزی و با هدف تکریم ارباب رجوع به ارائه خدمات کتابخانه‌ای می‌پردازند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی ضمن تبریک فرارسیدن ایام نوروز، گفت: «هدف اصلی ما ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تشویق و ترغیب مردم به سمت و سوی کتابخانه‌ها است. این مهم جزء با در نظر گرفتن خواسته و ذائقه مراجعین به کتابخانه‌ها در حوزه‌های مختلف ارائه خدمات کتابخانه‌ای امکان‌پذیر نیست.»

سبزیان با اشاره به درخواست‌های مکرر مراجعین و اعلام آمادگی کتابخانه‌ها از فعالیت تعداد ۱۴ باب از کتابخانه‌های عمومی در شهرستان‌های بجستان، تربت حیدریه، زبرخان، زاوه، سبزوار، قوچان، مشهد و نیشابور در روزهای یکم تا سوم و یازدهم تا سیزدهم فروردین‌ماه خبر داد.

۲۵۹۲۵۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1745782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =