ایسنا نوشت:

عامل قتل دکتر «غلامرضا سرابی» ـ عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران ـ صبح سه شنبه در میدان نارمک تهران به دار مجازات آویخته شد.

 ساعت 19:30 چهارشنبه 31 شهریورماه 89 دکتر سرابی ـ متخصص قلب و استاد دانشگاه ـ در مقابل مطب خود در میدان 53 نارمک در نتیجه حمله یک موتور سوار از ناحیه پهلوی چپ مورد اصابت گلوله قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان امام حسین (ع) جان باخت.

عامل این جنایت به نام «سجاد کریمی» در مراحل بازپرسی و در جریان دفاعیات خود در دادگاه ضمن اعتراف به جنایت مدعی شد که دکتر سرابی را در فوت مادرش که توسط وی جراحی شده بود، مقصر می‌دانسته و همین امر انگیزه وی برای انتقام‌گیری از دکتر سرابی بوده است.

از خنده‌های تلخ قاتل تا بارش باران روی جسد

فارس نیز در این باره نوشت: حکم قصاص قاتل دکتر سرابی، سحرگاه امروز و حدود یکسال بعد از قتل در محل حنایت اجرا شد.

حکم قصاص سجاد.ک عامل قتل دکتر سرابی، صبح امروز در ملأعام و در محل وقوع جنایت با حضور مسئولان قضایی تهران، خبرنگاران و تعدادی از مردم برگزار شد.

این مراسم از قبل تا بعد از اجرای حکم دارای حواشی متعددی بود که در ذیل آن را می‌خوانید:

* از حدود 2 ساعت قبل از اجرای حکم، خبرنگاران رسانه‌های مختلف در محل اجرای حکم حاضر شدند و در همین لحظات بود که رفته رفته از خیابان‌های اطراف مردم به محل اجرای حکم که بار داربست محصور شده بود، آمدند.

* از ساعات ابتدایی بامداد امروز، نیروهای امنیتی، انتظامی و راهنمایی و رانندگی در محل حضور داشتند و جرثقیلی که قرار بود حکم به وسیله آن اجرا شود، از ساعت 4 در محل مستقر شد.

* ساعت 4:47 دقیقه آمبولانس حمل جسد وارد محل اجرای حکم واقع در ابتدای خیابان جانبازان شرقی شد و در کنار جرثقیل متوقف شد.

* سجاد در آخرین مصاحبه با یکی از خبرنگاران درباره این حادثه گفته بود که با کوشا متهم قتل در پل مدیریت در یک بند بوده است و از او خواسته بعد از اجرای حکم در آن دنیا جایی برایش رزرو کند.

* سجاد با بیان اینکه اجرای حکم او نباید علنی باشد گفته بود به دیدن پدر و مادرش که در انتظار او هستند خواهد رفت.

* ساعت 5:05 دقیقه است که طناب سورمه‌ای رنگ توسط مأموران ویژه روی جرثقیل بسته می‌شود.

* تعدادی از مأموران ناجا هم برای امنیت بیشتر روی برخی پشت‌بام‌ها مستقر شده‌اند.

* ساعت 5:24 دقیقه صدای اذان از مسجد‌النبی میدان نارمک به گوش می‌رسد و هفت دقیقه بعد،‌ با ورود خودروی پلیس، ‌2 مأمور بالای جرثقیل رفته و برای آخرین بار طناب را چک کرده و از ایمنی و استحکام آن مطمئن می‌شوند.

ساعت 5:45 دقیقه، هم‌همه ناگهانی مردم نشان‌دهنده ورود خودروی حامل متهم و خودروهای اسکورت وی است.

ساعت 5:48 دقیقه قاری مراسم پشت تریبون قرار گرفت و طبق معمول اجرای احکام این‌چنینی، آیه مربوط به قصاص ولکم فی القصاص حیاة یا أولی الألباب لعلکم تتقون را قرائت کرد.

ساعت 5:53 دقیقه سجاد به همراه مأمور پلیس از خودرو خارج شد و به محض باز شدن در، با تعداد زیاد خبرنگاران و عکاسان روبه‌رو شد.

* سجاد در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره علت اقدام به قتل گفت: جای خالی مادرم را نتوانستم تحمل کنم و دکتر سرابی را کشتم. به نظرم دکتر دچار اشتباه شده بود.

* سجاد با بیان اینکه اصلاً از اقدام خود پشیمان نیستم گفت: اسلحه را از شهرستان خودمان تهیه کردم،‌ آنجا اگر در خانه‌ای سلاح نباشد، آنجا را خانه نمی‌نامند.

* سجاد در تمام زمانی که با خبرنگاران صحبت می‌کرد لبخندی بر لب داشت و این لبخند را تا آخرین لحظه بر لبانش داشت. او در جواب سوال یکی از خبرنگاران گفت: جوابت را در آن دنیا می‌دهم.

* ساعت 5:56 دقیقه، سجاد در حالی که همچنان به تلخی می‌خندد، طناب دور گردنش می‌افتد و یک دقیقه بعد، حکم قرائت می‌شود.

* ساعت 5:57 دقیقه، با کشیده شدن چهار پایه از زیر پای سجاد، حکم قصاص اجرا می‌شود.
 
حدود 30 دقیقه از اجرای حکم گذشته بود که پزشک متخصص پزشکی قانونی، مرگ سجاد را تأیید کرد و بعد از آن بود که دستبند و پابند را از دست و پای سجاد باز کردند.

* ساعت 6:30 دقیقه بود که بعد از قرار دادن جسد در کاور مخصوص و آمبولانس حمل جسد، آمبولانس از محل اجرای حکم خارج شد.

* یکی از افرادی که در صحنه اجرای حکم حاضر بود، اجرای اینگونه احکام را بهترین راهکار برای عبرت گرفتن دیگران دانست.

* یکی دیگر از شهروندان با بیان اینکه این منطقه محلی برای جولان دادن اراذل و اوباش شده است، با استقبال از اجرای این حکم، خواستار برخورد شدیدتر و علنی‌تر با اراذل و اوباش شد.

* شهروند دیگری با بیان اینکه در یکسال گذشته 3 نفر از جمله دکتر سرابی و یک سرباز در منطقه نارمک به قتل رسیده‌اند،‌ خواستار اجرای احکام در ملأعام شد.

* کم کم خورشید در حال طلوع کردن است و مردم در حال متفرق شدن که در این لحظه‌ با سوال همراه با تعجب عابران و خودروهای عبوری روبه‌رو می‌شوی که : اینجا چه اتفاقی افتاده است؟!


56282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 174251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 50
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    5 5
    ای کاش زودتر اعدام می شد.
    • بی نام IR ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
      4 0
      هر انسانی اشتباه میکنه صغیر و کبیر نداره بررسی این مسائل آسان نیست منم منم هم نداره.
  • بدون نام IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    8 1
    شاید این جوان مشکلات روحی داشته و تردیدی هم نیست که عمل وی مستوجب مجازات بوده است ولی ای کاش نظارت بر کار پزشکان به گونه ای بود که اصولا چنین احساسی خیلی کم شکل بگیرد با کمال تاسف بسیاری از مردم مرگ عزیزان خود را حاصل سهل انگاری و سود جویی برخی از جراحان و بیمارستان های خصوصی تصور می کنند که چندان هم بی راه نیست ولی با کمال تاسف اگر هم تخلفی صورت گرفته باشد راهی برای پیگیری نیست و خانواده های داغدار باید عمری با رنج و تردید زنگی کنند .
  • بدون نام IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    2 6
    كي گفته تو شهري كه قاتل زندگي مي كرده اگه اسلحه نباشه خونه امنيت نداره؟ چرا تشويش اذهان مي كنيد؟ مگه سوماليه كه بايد اسلحه داشته باشي؟ اينقدر راجع به استانهاي غربي تبليغ بد نكنيد خدا رو خوش نمياد اونا مردمان بسيار شريف و محترمي هستن يه سفر كه با استانهاي غربي داشته باشيد مي فهميد چقدر مهمان نواز و مهربونن و اين وصله ها بهشون نمي چسبه
  • نگار IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    5 8
    دكتر سرابي استاد برادر من در دانشگاه علوم پزشكي بود و همچنين پزشك قلب مادرم نيز بودند ، بسيار پزشك حاذق و انسان دوستي بودند. روحش شاد
  • بدون نام IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    8 2
    نمیدونم چرا همه ازاعدام ابراز رضایت کردن!!!!!!!!!!!!!ایسنا جان! یه ذره شرف و صداقت هم بد نیست. کم نیستند کسانی که با مجازات اعدام مخالفند دروغگویی و یک سویه مخابره کردن خبر فقط کار شما رسانه های وابسته است
  • بدون نام IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    5 1
    بارش باران کجای قضیه بود؟
  • 555 IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    5 4
    ما حق نداريم شرافت انساني را ازميان برداريم اگر يك كودك اين صحنه راببيند چه ميشود .اعدام در ملا عام اشتباه است. جايي راتععين كنند هركي خواست اعدام ببينه بره آنجا
  • بدون نام IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    12 4
    آیا واقعا پزشک مورد نظر بی گناه بود؟ شما چرا همه رو سیاه و سفید می بینید؟
  • ايراني IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    9 2
    راستي باران كجا باريده بود؟ روي جسد كي؟
  • بدون نام IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    7 4
    يك سوال: تماشاچي هاي صحنه اعدام نماز صبحشان قضا شد؟
  • کیانی IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    4 2
    اعدام در ملا عام واقعاً تاسف آور است>.
  • رستمي IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    2 4
    اگر به فرض دكتر هم گناهكار بود هيچ احدي حق ندارد غير قانوني كاري انجام دهد و اقدام به قتل كسي نمايد كه اگر اينطور باشد ديگر سنگ رو سنگ بند نميشود .
  • رحيم IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    8 2
    اعدام در ملا عام اشتباه است، از طرفي ديگر چرا بر عملكرد پزشكان نظارتي وجود ندارد!!!دوست عزيزي كه گفته: ای کاش زودتر اعدام می شد، اگر خداي ناكرده مادر خودش هم در اثر اشتباه دكتري فوت مي نمود، چنين نظري مي داد. امروز در بيمارستان ها اگر ساده ترين عمل را هم بخواهي انجام دهي، از شما تعهد مي گيرند كه تمام مشكلات و حتي مرگ بعد از عمل را بايد بپذيري.
  • بدون نام IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 2
    هنوز که هنوزه خانواده قاتل خانواده مرحوم سرابی را تهدید می کنند ولی کو امنیت !
  • بدون نام IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    7 1
    پزشکان عزیز که مثل جارو برقی پول جمع میکنند خسته نباشند.حتی اعدام این آقا هم برای پزشکان در آمد زا است.
  • بدون نام IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    7 2
    با اعدام مخالفم اما میخواید اعدام هم کنید چرا تو میدون و خیابون اینکار رو میکنید؟ مگه به دستور رئیس قبلی قوه قضائیه قرار نبود دیگه تو ملا عام اعدام انجام نشه؟ اینکار جز ترویج خشونت هیچ سودی نداره. مثلا میخواید امنیت روانی ایجاد کنید؟ بدتر میکنید.
  • چوبین IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 4
    محله نارمک اراذل بنامی داره که خیلی راحت میشه پیداشون کرد ولی درکل اهالی آرومی داره که همین اراذل دارن کل محلو زیر سوال میبرن.چرا نیرو انتظامی کاری نمیکنه و این اراذلو جمع نمیکنه
  • سعدی IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    14 2
    مادر سجاد هم کشته شد چرا دکتر سرابی را بی گناه جلوه میدید.این همه دکتر که ادم می کشنن خوبن کاره اون پسر رو تایید نمی کنم ولی واقعاً تاسف بار است که از مرگ همدیگه خوشحال میشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام US ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    5 1
    اگر قرار بود با اعدام در ملا عام مشکلی حل بشه الان بعد 33سال از انقلاب نباید شاهد این قتلها باشیم.بعضی عزیزان هم عربستان رو مثال می زنند که با دست قطع کردن امنیت ایجاد کرده اما همین عزیزان رفاه اقتصادی مردم عربستان رو در نظر نمی گیرند
  • حسین GB ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    8 0
    ظاهرا نویسنده محترم میخواسته صحنه رسیدن یک زوج عاشق را روایت کند که اینقدر از خودش ذوق و قریحه به خرج داده!!!!
  • ali IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    4 1
    اگر اعدام در ملا عام نتیجه خوبی دارد ، خوب به صورت زنده از تلویزیون پخش کنند که همه ببینند.
  • بدون نام IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    8 1
    من شخصا برخورد توهین امیز پزشکان را زیاد دیده ام انها فقط پول و موقعیت اجتماعی افراد را می بی نند من از این این قشر نفرت دارم
  • يدي IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    7 1
    خدا هر دو از دست رفته را رحمت كند. با توجه به نظارت دقيق!!! بر روي عملكرد پزشكان، متاسفانه هر روز شاهد فوت بسياري از عزيزان در بيمارستان ها هستيم. گرفتن تعهد مبني بر پذيرفتن كليه مشكلات و حتي مرگ بعد از عمل، در بيمارستان هاي ايران موردي است كه شايد همه با آن روبه رو شده اند. حتي در بسياري از عمل هاي ساده!
  • شهرزاد IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 3
    دست مسئولین محترم درد نکنه که با اعدام در ملاعام درس عبرتی به کودکانی می دهند که صحنه را تماشا می گنند!!
  • شهرزاد IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 4
    دست شما هم درد نکنه که یک همچین رمان زیبایی را برای اعدام این جوان منتشر کردید.
  • ممل لولو US ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 2
    محض اطلاع دوستان قوه قضائیه! صبح زود ما، ساعت 12 ظهر هست، اولین پاتوقمون هم دمه مدرسه دخترونه بعدش ساعت 3-4 بعدازظهر هم توو کوچه پس کوچه های خلوت، جیب زنی ... اون ساعت که شما دار زدی این رفیقمون رو، ما تویه خواب هفتم بودیم اخوی ... درس مرس از بابات اعدام، خودت داری می گیری و بس ^_^
  • بدون نام IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    3 6
    پزشکان متخصص فرشته اندحیف نیست به این بی خودی ازبین بروند
  • ت IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    6 1
    ببخشید ببخشید یعنی میشه عاملان 3000میلیاردی هم اعدام کنند خودم میدونم ربطی به این قضیه نداشت همیجوری پرسیدم؟
  • ريز رضا IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    6 1
    اعدام آن هم در ملا عام واقعاً تاسف آور است.
  • sasan DE ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    5 1
    دنبال قانون رفتن درایران برابر با پوشیدن کفش آهنین،آنهم اگربه حق ات برسی ؟؟بهم این دلیل مردوم انتقام شخصی میگیرند
  • شهاب IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    2 3
    اعدام در ملا عام در آن ساعت بهترين كار بوده است منتطر اعدام قاتل داداشي عزيز هستيم آنهم در ملا عام
  • علی IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    3 2
    قطعا باید قاتل این دکتر مجازات میشد اما این رو هم نباید فراموش کرد جامعه ی پزشکی مدتهاست که دلسوزه جامه نیست بارها پیش اومده که افرادی از پزشکها به خاطر اشتباهموجب آسیب مریض شدن اما دکتران نظام پزشکی با بی شرمی تمام و تبانی حق رو به دکتر خاطی دادن و حق مریض از بین رفته در حالی که هیچ جای دنیا اینطور نیست
  • ایرانی IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    4 1
    قابل توجه بازپرسها که مثل دکتر سرابی نشن. از بس بی عدالتی می کنند.
  • بدون نام IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    5 1
    من خودم پزشکم با نظر علی اقا کاملا موافقم..خودم شاهد بودم پرونده هایی رو که با اعمال نفوذ دکترهای متخلف در هیات بدوی نظام پزشکی رای در نهایت بیشرمی به نفع دکتر خاطی صادر شده است نمونه ان دختر نوجوانی است که سالهاست به خازظ قصور کادر پزشکی در یکی از بیمارستانهای شیراز در کما به سر میبرد ولی از طرف دیگر اگر پزشک در نظام پزشکی اشنا و نفوذ نداشته باشد(مثل خود من)حتی در بی ربط ترین شکایتها و فقط به خاطر خراب کردن یک همکار(به دید انها یک رقیب)سخت ترین احکام را صادر مینمایند
  • احمد AU ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    6 1
    متاسفانه اکثر دکتران بخصوص متخصصین صاحب نام همچون سوداگران کلاش عمل میکنند که هدفشان خالی کردن جیب افراد است و ذره ای هم احترام برای مردم قایل نیستند. این امر موجب عکس العمل غلط فردی و فجایع این نوعی میگردد. من نه رفتار آن پزشک مرحوم و نه اقدام فردی آن قاتل را تایید میکنم و نه اعدام بدین نحو آنهم در برابر دید همگان و با استفاده از جرثقیل و غیرو. این گونه عمل فقط موجب نهادینه شده خشونت در جامعه میگردد.
  • ز IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    8 1
    اون زني كه بر اثر سهل انگاري دكترش فوت كرد چه مي شود
  • ز IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    10 1
    اون زني كه بر اثر سهل انگاري دكترش در همدان در عمل سزارين فوت كرد چه مي شود
  • همدرد IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    6 1
    به نظر من حق دكتر سرابي همين بوده يقينا موردي در اين پرونده روشن نيست
  • بدون نام IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    4 2
    جمع کنید این همه اعدام رو،مگه این قاتلها که کار اعدام رو انجام می دهند خدا هستند که جون افراد رو می گیرند ایران=جنگل
  • بدون نام IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    5 1
    اگه صدا سيما را قبول داديد پس قاتل خنديده رفته بهشت مثل سريال 5 كيلومتر تا بهشت قاتل كه قصاص شده عزيزترينش را كشتند و كسي هم پيگير حقش نبوده فوقش 1 سال دكتر را به نقاط محروم اعزام ميكردند
  • بدون نام IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    3 1
    اگه صدا سيما را قبول داديد پس قاتل خنديده رفته بهشت مثل سريال 5 كيلومتر تا بهشت
  • ناشناس IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    4 1
    ظاهرا فقط سهم ضعفا در اجرای قانون کامل . تا حالا شده دکتر . سیاستمدار و... بخاطر اشتباهات فاحش خود که عده ای جانشان از دست رفته اعدام شوند. قانون مخصوص بدبختها شده
  • سهیل IR ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    0 3
    اینهمه اعدام هیچکس هم عبرت نمیگیره باید با تبلیغات ویژه از تلویزیون پخش شه
  • بدون نام IR ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    4 1
    تازمانی که مرجعی به جنایات این دکترها رسیدگی نمی کند مردم باید خودشان دست به کار بشن .خدامیدونه چند نفررازیرتیغ بردن تاجیب های خودشونو پرکنن صحبت یکی دوتا نیست اکثرا همه شون به خاطرپول مردم را قصابی میکنن.
  • بدون نام IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    4 1
    ولی من شنیدم که اون دکتر از اونا به خاطر عمل 10 میلیون زیر میزی خواسته خدا عالمه اونها هم نداشتن بدن 2 میلیون دادن با یه قرآن اون قبول نکرده و اینقدر طول کشیده تا دیر شده دست آخر هم نوشدارو شده من (ک ا ) شنیدم
  • بدون نام IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۲
    9 2
    لعنت به سرزمینی که مردم و مطبوعاتش ترویج اعدام می کنند وحشی های ما قبل تاریخ
  • بدون نام IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    4 1
    دم اقا سجاد گرم خدا رحمتش کنه تو شهر ما یه چشم پزشک یه دختر 17 ساله خیلی خوشگل رو کور کرد هیچ کس هم نبود بگه اخه چرا کثافت فقر خانواده دختره هم باعث شد نتونه حقشو از اون کثافت بگیره تمام مملکت با پارتی اداره میشه
  • محمد IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    8 1
    بزرگترين عامل مرگ و مير در دنيا پزشكها مي باشد كافي است شما خدايي نكرده يك بيمار سخت داشته باشيد اونوقت مي بينيد اين دكترهاي پول پرست چه ها باهات مي كنند و هرسال با پول هاي مردم ايران عزيز مي رند امريكا عياشي
  • بدون نام IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    3 0
    مادر مرا هم دکتر معروفی در بیمارستانی خصوصی در تهران با عمل سونوگرافی کشتن اما با این تفاوت که ده سال فلج کامل شد بعد از دنیا رفت در حالیکه حافظه ی کوتاه مدتش آسیب دیده بود کسی را نمی شناخت حتی قیافه اش تغییر کرده بود راه نمی رفت کنترل خودشو کامل از دست داد من این خبر را که خوندم از طرفی دلم خنک شد چون ما حتی شکایت هم نکردیم دکتره همه رو خر کرد ما محترمانه جسد مادرمون اوردیم و ده سال شاهد جان کندنش بودیم اما کردها مردمشون یه چیز دیگه اند کاش یه مردی پیدا می شد همچو دکترهایی را محاکمه ی علنی می کرد حالا این دکتره مظلوم شده و اون ظالم خودش بلند شده قانون رو اجرا کرده کاش می گذاشت قانون دکتره رو مجازات کنه نمی دونم شاید زیر میزی با این پول های پارو شده دادگاه و قانون رو هم این دکتره می خرید