۰ نفر
۵ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۲۳

متهمان پرونده قتل پزشک متخصص قلب که با شلیک 2 گلوله از پا درآمده بود از سوی بازپرس جنایی پایتخت محارب و مجرم شناخته شدند.

روزنامه ایران در این باره نوشت:
شامگاه چهارشنبه - 31 شهریور - دکتر غلامرضا سرابی - متخصص قلب و عروق - مقابل خانه‌اش در میدان 53 نارمک - شرق تهران - با شلیک 2 گلوله موتورسواران ناشناس هدف قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد، اما با وجود تلاش پزشکان، او بعدازظهر جمعه - 2 مهر - جان باخت.

از آنجا که سوءقصد به جان دکتر تنها 24 ساعت پس از قتل دکتر عبدالرضا سودبخش - پزشک متخصص عفونی - صورت گرفته بود با دستور معاون دادستان پرونده هر دو جنایت در اختیار شهریاری - بازپرس کشیک ویژه قتل - قرار گرفت.

از آنجا که دکتر سرابی قبل از مرگ به پلیس گفته بود که از سوی خانواده یکی از بیماران فوت شده‌اش مورد تهدید قرار گرفته بود بلافاصله تحقیقات برای شناسایی خانواده زن فوت شده آغاز شد.

کارآگاهان وقتی دریافتند فرزندان این زن در کرمانشاه زندگی می‌کنند با هماهنگی قضایی راهی این شهر شدند و متهم اصلی را دستگیرکرده که او انگیزه قتل را انتقامجویی عنوان کرد.

با گذشت 6 ماه از جنایت هولناک، سرانجام با تکمیل تحقیقات بازپرس جنایی با صدور قرار مجرمیت برای متهمان، سجاد - متهم اصلی - را به اتهام قتل دکتر سرابی با اسلحه گرم و ایجاد رعب و وحشت مردم محارب شناخت و علی - همدست متهم - نیز به اتهام معاونت در قتل مجرم شناخته شد.
56181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 118566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بیتا IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۵
    0 0
    قصاص تنها راه مناسب می باشد تا انسانهای نادان مجازات شوند و دیگران هم عبرت بگیرند.