حاشیه‌های مهران رجبی؛ از ماجرای کانال کولر تا شلوار پلنگی

ایسنا نوشت: طنازی از جنس خودش می‌گفت «معروف است که هر کانال که می‌زنی او را می‌بینی؛ مهران رجبی در همه کانال‌ها هست حتی کانال کولر!» رجبی امسال علاوه بر بازی کردن نقش آچارفرانسه برای تلویزیون، در «جوکر» احسان علیخانی هم حضور پیدا کرد و ویدئوی شلوار پلنگی او در این برنامه معروف شد و تا مدت‌ها دست به دست می‌شد.

مهران رجبی، چندسالی است که به عنوان یکی از بازیگران پُرکار سینما و تلویزیون شناخته می‌شود و امسال که تلویزیون تعدادی از مجریانش را به دلایل مختلف از دست داد، رجبی به تعبیری پای کار بود، دستی به اجرا برد و به قول معروف، آچار فرانسه تلویزیون شد.

تلویزیون امسال از حضور مجریانی چون احسان علیخانی، سیدعلی ضیا، مهران مدیری، رامبد جوان، رضا رشیدپور و ... کمتر بهره برد و این مساله فضا را برای معرفی چهره‌های جدید حوزه اجرا فراهم کرد. در این میان بخشی از نیاز اجرای برنامه‌های تلویزیونی همانند گذشته توسط بازیگران تامین شد که در جمعِ این افراد، مهران رجبی هم برای اولین بار فرصت یافت تا علاوه بر ایفای نقش در مجموعه‌های تلویزیونی، حوزه اجرا را هم تجربه کند. این روزها از رجبی به عنوان یکی از گزینه‌های جدی اجرای برنامه نوروزی و تحویل سال ۱۴۰۲ هم یاد می‌شود.

رجبی امسال در «جوکر» احسان علیخانی هم حضور پیدا کرد و ویدئوی شلوار پلنگی او در این برنامه معروف شد و تا مدتها دست به دست می‌شد.

۲۵۲۵۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1738228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =