تاج درباره سرمربی تیم ملی دوباره وعده داد

فارس نوشت: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تلاش می کنیم تا در فیفادی و بازی‌های دوستانه تیم های ملی با سرمربی جدید خود در دیدارهای دوستانه به میدان بروند.

مهدی تاج در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان فارس در گفت‌وگویی در پاسخ به سؤالی مبنی بر مشخص شدن تکلیف سرمربی تیم های ملی بزرگسالان و امید کشور گفت: «جدا از اینکه سرمربی داخلی و یا خارجی خواهد بود تلاش می‌کنیم تا در فیفادی و بازی‌های دوستانه، تیم‌های ملی با سرمربی جدید خود در دیدارهای دوستانه به میدان بروند.»

تاج افزود: «برای انتخاب سرمربی خارجی مشکل مالی نداریم اما مشکل پرداختی باقی است که در صورت انتخاب مربی خارجی این مورد مشکل ساز خواهد بود.»

بیشتر بخوانید:

251254

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1734314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    0 0
    اگر هدف فدراسیون فقط این باشد که تیم ملی مربی داشته باشد که راحت میشه فکری یا قلعه نوعی آورد .ولی اگر هدف کسب مقام در جام ملت ها باشد باعلاوه بر مربی درجه ۱اروپایی کیفیت لیگ و زمین ها و داوری و‌‌‌‌‌...‌را بالا برد
  • علی IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    0 0
    باسلام، به نظرمن آقای تاج باید انتخاب سر مربی بذاره برای بعد از مسابقات جام ملت های آسیا ، تیم احتیاج به سر مربی نداره موقش که شد خودشان میرین وسط میدون و مسابقه میدن ، اتفاقا نتیجه خوبی میگیرن ، اینطوری کسی هم مارودر آسیا مسخره نمی کنه ،آقا تو رو بخدا بگین هیچ قدرتی نیست که این آقا رو(تاج) از فدراسیون برکنار کنه ،آخه چرا!
  • ناشناس IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    0 0
    لطفا سریعتر که مقداری هم تمرین تاکتیک مربی برای بازی داشته باشند. نیاز به تودیع و معارفه و نوار پاره کردن در زمان بازی فیفادی نیست. ملت همینطور سورپرایز هستند.