آغاز طرح نظارتی نوروز در چهارمحال و بختیاری

معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز در استان خبر داد و گفت: این طرح تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در سه مرحله ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، غلامرضا قائدامینی افزود: این طرح در سه مرحله اجرایی شده است که در مرحله نخست نظارت بر خدمات فنی اصناف، قالیشویی ها، رستوران ها، آرایشگاهها، بنگاههای اتومبیل، آپاراتی ها، دفاتر مسافرتی، شرکت‌های حمل و نقل مسافر برون شهری، مجموعه های بین راهی تشدید می شود.
قائدامینی گفت: در مرحله دوم این نظارت ها بر واحدهای صنفی عرضه کننده کیف، کفش، منسوجات و ... و در حله سوم نظارت بر لوازم خانگی، موبایل و لوازم جانبی است.
وی افزود: ۸۰ اکیپ بازرسی در این ایام نظارت مستمر بر فعالیت اصناف خواهند داشت.

قائدامینی تصریح کرد: اجرای طرح‌های ضربتی نظارتی با هدف ایجاد بستر لازم جهت رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از جمله نظارت بر واحدهای مشمول اجرای طرح نصب برچسب قیمت تولیدکننده بر کالاهای مصرفی، اجرای طرح‌ها و برنامه‌های ویژه بازرسی در خصوص مبارزه با عرضه کالای قاچاق در سطح عرضه، رصد و پایش مستمر انبارها و مراکز نگهداری کالا از طریق سامانه‌های برخط جامع انبارها و جامع تجارت و همچنین حضور فیزیکی بازرسی به منظور جلوگیری از تخلف عرضه کالاهای موردنیاز بازار و مبارزه با احتکار کالا از دیگر برنامه‌های طرح نظارتی نوروز است.

گفتنی است، چهارمحال و بختیاری دارای۴۳ هزار و ۵۹۰ واحد صنفی است که از این تعداد هشت هزار و ۲۷۸ واحد صنفی تولیدی، ۲۳ هزار و ۳۴۰ واحد صنفی توزیعی، هفت هزار و ۳۶۱ واحد صنفی خدمات فنی و چهار هزار و ۶۱۱ واحد صنفی خدماتی هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1733949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =