استاندار کرمان: ظرفیت‌ زمین‌های بلااستفاده دستگاه‌های اجرایی فعال می‌شود

استاندار کرمان در جریان امضای تفاهمنامه شهرداری کرمان با دستگاه‌ های اجرایی، این اقدام را در راستای فعال شدن ظرفیت‌ زمین‌های راکد و بلااستفاده دستگاه‌های اجرایی و مولدسازی دارایی‌های دولت دانست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدمهدی فداکار در حاشیه امضای تفاهم‌نامه‌های بین دستگاه‌های اجرایی (دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی، مسکن و شهرسازی، آموزش و پرورش) و شهرداری کرمان عنوان کرد: این تفاهم‌نامه‌ها بستری برای قراردادهای بعدی خواهد بود.
استاندار کرمان، فعال شدن ظرفیت‌ زمین‌های راکد و بلااستفاده دستگاه‌های دولتی و درآمدزایی برای شهر را از مزایای این تفاهم‌نامه برشمرد و گفت: طبق تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش و فعال کردن کاربری زمین‌ها، علاوه بر ایجاد ارزش افزوده و گره‌گشایی از مشکل این مجموعه، شهرداری نیز امکان تعریض خیابان‌ها را خواهد داشت.
فداکار اظهار داشت: در تفاهم‌نامه دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری کرمان، تبدیل به احسن زمین‌های دانشگاه و ظرفیت‌سازی برای ساخت بیمارستان 700 تختخوابی فراهم می‌شود، ضمن اینکه شهرداری فضایی برای پارکینگ طبقاتی دریافت خواهد کرد.
استاندار کرمان تصریح کرد: در تفاهم میان شهرداری و راه و شهرسازی تهاتر زمین‌ها اتفاق خواهد افتاد و در تفاهم با دانشگاه آزاد اسلامی استفاده از ظرفیت علمی در قالب پایان‌نامه‌ها و طرح‌های مطالعاتی و آموزش برای شهرداری ایجاد می‌شود.
سعید شعرباف شهردار کرمان هم عنوان کرد: مولدسازی دارایی‌های دولتی که در سطح کلان مطرح شده را از شش ماه گذشته در سطح شهر کرمان به صورت جدی آغاز کردیم.
وی افزود: فرآیند مولدسازی در تفاهم‌ با دستگاه‌های اجرایی به صورت بازی برد و برد میان شهر و نهاد دولتی دیده شده و به هیچ‌وجه برای ایجاد ارزش افزوده برای نهاد دولتی، کیفیتی از فضای عمومی شهر گرفته نمی‌شود و کاملا در اختیار منافع عمومی شهر است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1728460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =