برگزاری نشست مشترک هیئت های اندیشه ورز با مدیرکل زندانهای لرستان

پنجمین نشست هیئت‌های اندیشه‌ورز با مدیرکل زندانهای لرستان ویژه مراقبین زندان‌های استان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، عبدالمجید کشوری مدیر کل زندانهای لرستان در این نشست ضمن محکومیت اقدام نابخردانه استکبار جهانی و دولت‌ های اروپایی در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست موسوم به «تروریستی» اتحادیه اروپا، این اقدام را از سیاست‌های نخ‌نما و نشانه استیصال این دولت‌ها در مقابل پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی افزود: سپاه با تروریست‌های دست پرورده همین دولت‌ها مبارزه کرد و دلاوری‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این زمینه بسیار مهم و ارزشمند بود و در واقع تروریست‌های کراواتی همان دیپلمات‌های خائنی هستند که با تصویب قوانینی از این دست، تروریسم را در دنیا رواج میدهند.

کشوری گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش آفرینی اساسی در امنیت منطقه دارد و نمی‌شود اقدامات نیروهای مردمی سپاه را نادیده گرفت.

مدیر کل زندان‌های لرستان در ادامه با اشاره به اهمیت جلسات هیئت‌های اندیشه ورز در همفکری و هم افزایی به منظور ارائه پیشنهادات و مشارکت فعالانه در اولویت‌های سازمان گفت: با خرد جمعی و دانایی محوری، ضمن تشریح سختی‌های کار می‌توانیم راهکارهای مناسبی را به سازمان در راستای همین اولویت‌ها پیشنهاد دهیم.

وی استفاده بهینه و صحیح از امکانات و تجهیزات روز را از ملزومات کار مراقبان دانست و گفت: اولویت کار در زندان‌ها، اقدامات تأمینی و پس از آن تربیتی است.

کشوری در پایان عنوان کرد کارها را باید با تفکر و تعقل، سپس مشورت و خرد جمعی و در آخر با توکل به خدا پیش برد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1722244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =