فارس نوشت:

پرونده قتل در پل مدیریت از سوی دادگاه کیفری استان تهران به واحد اجرای احکام دادسرای جنایی ارسال شد.
روز چهارشنبه 15 تیر امسال مرد جوانی روی پل عابر پیاده در منطقه پل مدیریت دختر جوان دانشجویی را با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند و همراه وی را زخمی کرد ولی قبل از اینکه موفق به فرار شود توسط شاهدان حادثه دستگیر شد.
بعد از انجام تحقیقات در دادسرای جنایی و صدور قرار مجرمیت برای متهم، پرونده برای رسیدگی به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد که در تاریخ 5 مردادماه به ریاست قاضی نورالله عزیزمحمدی برگزار شد.
در ابتدای جلسه نماینده دادستان با اشاره به مدارک موجود در پرونده، بزه انتسابی به متهم را با توجه به مدارک موجود در پرونده محرز دانست و خواستار اشد مجازات برای وی شد. اولیای ‌دم نیز که به خاطر تألمات روحی در دادگاه حضور نداشتند خواسته خود را قصاص متهم عنوان کردند.
دوست مهسا و 3 شاهد پرونده قبل از متهم در جایگاه قرار گرفتند و اظهارات خود را بیان کردند و بعد از آنها کوشا، متهم پرونده در جایگاه قرار گرفت و در تشریح حادثه انگیزه خود از قتل را بی ‌اعتنایی مهسا به عشق یک‌ طرفه خود اعلام کرد.
در پایان جلسه، قاضی عزیزمحمدی و مستشاران دادگاه وارد شور شدند و در نهایت متهم را به قصاص در ملأعام محکوم کردند.
بعد از اتمام مهلت قانونی برای اعتراض طرفین به حکم صادره، پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شد تا قضات دیوان عالی درباره آن اعلام نظر کنند.
سرانجام قضات یکی از شعب دیوان عالی کشور بعد از بررسی پرونده و مشورت، حکم صادره از سوی دادگاه کیفری استان تهران را تأیید کردند.
بعد از تأیید حکم در دیوان عالی کشور پرونده مجدداً به دادگاه کیفری استان تهران بازگشت. چند روز قبل هم پرونده از سوی دادگاه کیفری استان تهران به واحد اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال شد.

56282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 171534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =