حوادث ظهر جمعه ایران

سانحه رانندگی درمحور نوشهر-چالوس 11 کشته و زخمی برجای گذاشت

براثربرخورد یک دستگاه خودروی وانت نیسان با خودروی سواری پراید درمسیرکمربندی نوشهر- چالوس ، تعداد چهارکشته و 7 زخمی برجای گذاشت. 'محمدعلی قمی ' فرماندارنوشهرروز جمعه درگفت وگو با ایرنا، عامل وقوع این سانحه رانندگی درروز گذشته را سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ راننده خودروی وانت نیسان اعلام کرد.
وی اظهارداشت :‌متاسفانه دراین حادثه ناگوارسه نفرازسرنشینان خودروی پراید و یک نفرازسرنشینان خودروی وانت نیسان دردم جان باختند و بقیه سرنشیان این خودروها جهت مداوا به مراکز درمانی نوشهر و چالوس اعزام شدند.
وی تصریح کرد:‌ براساس گزارش های دریافتی ازمراکز درمانی این شهرستانها دونفرازافراد زخمی شده به صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند و بقیه نیز به علت شدت جراحات وارده بستری شده اند. فرماندارنوشهربا ابراز نگرانی از روند روزافزون شمارکشته شدگان ناشی از حوادث رانندگی دراین محور،خواستاراقدام فوری مسوولان نهادهای مرتبط جهت تسریع درروند ساخت تعریض کمربندی دراین شهرستانها شد.شهرستان گردشگرپذیر نوشهر با جمعیت یکصد و 18 هزار نفر واقع درغرب مازندران سالانه پذیرای میلیونها مسافر و گردشگراست.

نجات گروگان 66 ساله از چنگال آدم‌ربایان در استان سیستان وبلوچستان

ایسنا نوشت:پس از دوروز تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان نیک شهر استان سیستان و بلوچستان مرد 66 ساله ای که اسیر چنگال‌های دو آدم‌ربا شده بود نجات پیدا کرد.

سرهنگ محسن راک، فرمانده انتظامی شهرستان نیک شهر استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر گفت: ساعت 19 روز یکم شهریور ماه، فردی با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان نیک شهر اظهار داشت فردی به نام " عبدالحمید - الف "بردارش به نام " محمد مراد - الف " 66 ساله را پس از اغفال، سوار خودروی خود کرده و به محل نامعلومی انتقال داده است.

وی افزود: برپایه این خبر بلافاصله ماموران پلیس آگاهی شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در ادامه این بررسی‌ها مشخص شد آدم‌ربایان در تماسی تلفنی با خانواده وی اعلام داشتند به انگیزه مطالبه خون‌بهای چند تن از اعضای خانواده شان که در اثر سانحه رانندگی با فرد ربوده شده فوت کرده بودند، مبادرت به گروگانگیری کرده و برای رهائی گروگانشان باید مبلغ چهارصد میلیون تومان بپردازند. سرهنگ راک درادامه تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی و پلیسی و بکارگیری منابع اطلاعاتی خود نسبت به شناسائی محل اختفای آدم ربایان اقدام کردند.

وی افزود: ماموران در ادامه عملیات رهائی و با تنگ کردن عرصه بر آدم‌ربایان، آنان را وادار به تسلیم کرده و فرد ربوده شده را از چنگال آنان نجات دادند.فرمانده انتظامی شهرستان نیک شهر در خاتمه خاطر نشان کرد: آدم‌ربایان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

/5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 170900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • reza IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    بابا توليد نيسان بايد متوقف شود .
  • بهزاد A1 ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
    0 0
    ماشین نیست که اسباب بازی درست میکنن میدن دست مردم.