۰ نفر
۵ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۱

زاکاری کوئینتو که در سریال «قهرمانان» نقش سایلر مخوف را بازی کرد در «داستان وحشت آمریکایی» نقش یکی از ساکنان سابق خانه مرموز سریال را بازی می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، «داستان وحشت آمریکایی» را رایان مورفی و براد فالچوک، طراحان سریال موفق «گِلی» نوشته‌اند و ماجراهای عجیب و ترسناکی است که برای ساکنان یک عمارت رخ می‌دهد.

کوئینتو بازیگر مهمان این سریال است و نقش چاد را بازی می‌کند، یکی از صاحبان قبلی عمارت مخوف سریال که بن و ویوین هارمن (با بازی دیلان مک‌درموت و کانی بریتن) صاحبان جدید آن هستند.

این اولین حضور تلویزیونی کوئینتو از زمان لغو شدن تولید «قهرمانان» در شبکه ان‌بی‌سی است، او به جمع لیلی ریب، جیمی هریس و دنی اوهر دیگر بازیگران مهمان این مجموعه پیوسته است.

جیمی هریس که اخیرا با فیلم «ظهور سیاره میمون‌ها» روی پرده حضور داشت در این مجموعه نقش قاتل روانی به نام روی فرانکلین، قاتلی یک چشم را بازی می‌کند که بطور مداوم در سریال حضور دارد.

طراحان این مجموعه سریال را تریلری روانشناختی توصیف کردند درمورد خانواده هارمن که از بوستون به لس‌آنجلس نقل مکان می‌کنند. پدر و مادر خانواده سعی دارند مرگ فرزند خود پیش از به دنیا آمدنش را فراموش کنند، اما در خانه جدیدشان اتفاقات عجیب و غریبی برایشان رخ می‌دهد و با انواع موجودات ترسناک روبرو می‌شوند.

جیمز وانگ یکی از تهیه‌کنندگان این سریال است، وانگ اولین قسمت از فیلم‌های «مقصد نهایی» را نوشته و یکی دو قسمت از سریال‌های رازآمیز «رویداد» و «پرونده‌های مجهول» را کارگردانی کرده است.

اولین اپیزود این مجموعه همزمان با هالووین روی آنتن می‌رود و شامل دو قسمت است و زمانی حدودا 90 دقیقه‌ای دارد. کوئینتو در این اپیزود حضور خواهد داشت.

این اپیزود پنج اکتبر (13 مهر) روی آنتن شبکه اف‌ایکس می‌رود.

هالیوودریپورتر / 26 اوت / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 170052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امید US ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
    6 0
    بازیش عالی بود تو قهرمانان