٣٧٢ متهم به سرقت در خراسان رضوی دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان، ۳۷۲ مسروقه دستگیر شدند و ۸۱۹ مورد انواع سرقت یافته شد.

سرهنگ جواد شفیع زاده با اعلام این خبر افزود:اجرای طرح پیشگیری از سرقت در روزهای دوشنبه و سه شنبه گذشته در خراسان رضوی با جدبت بیشتری اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح، کارآگاهان پلیس آگاهی ضمن دستگیری افراد مظان اتهام، ۸۱۹ مورد انواع سرقت از جمله:
زورگیری، کیف قاپی و انواع جرائم خشنوت آمیز را پیدا کردند.

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: سارقان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی برای سیر مراحل قانونی معرفی شدند.

شفیع زاده افزود: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک امنیتی، موضوع را به مرکز سامانه پلیس ۱۱۰گزارش کنند. این طرح مبارزه با سرقت به منظور برقراری امنیت پایدار در خراسان رضوی به صورت پیاپی ادامه دارد .

دستگیری اعضای باند توزیع مواد مخدر صنعتی
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی نیز از دستگیری پنج تن از باند پخش مواد مخدر صنعتی در مشهد خبر داد و افزود: تیم های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان در اقدامی سریع به سرنخ هایی از قاچاق و توزیع موادمخدر صنعتی در مشهد دست یافتند.

سرهنگ مهدی سلمانیان افزود: پلیس در این عملیات با تحت نظر گرفتن و مراقبت های پوششی، ۲ خانه مسکونی در حاشیه شهر مشهد که پاتوق توزیع موادافیونی بود را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد عمل شد.

وی اضافه کرد: پنج متهم اصلی در این عملیات دستگیر شدند و حدود ۲۹ کیلو و ۵۹۰ گرم هروئین فشرده کشف شد .یک دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه خودرو سواری نیز ضبط شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1699062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =