مهر نوشت:

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از انهدام چهار باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 627 کیلو و 130 گرم تریاک وشیشه، همچنین دستگیری 14 قاچاقچی و سوداگر مرگ خبر داد.
سرهنگ ناصر اصلانی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه باسوداگران مرگ، طی اقدامات اطلاعاتی با خبر شدند چهار باند قاچاق موادمخدر قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از استانهای شرق کشور به مقصد دیگری حمل کنند که در همین راستا شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی دامه داد: ماموران انتظامی غرب استان تهران با کنترل محورهای مواصلاتی، مسیر تردد ومنزل قاچاقچیان در شهرستانهای تابعه بویژه شهرستان رباط کریم، موفق به شناسائی وانهدام 4 باند تهیه وتوزیع موادمخدر شدند، همچنین طی چندین روز گذشته، 14 قاچاقچی موادمخدر دستگیر شدند و با توقیف 6 دستگاه خودروی سبک و یک دستگاه خودروی سنگین، 619 کیلوگرم تریاک و هشت کیلو و 130 گرم شیشه کشف شد.

اصلانی با اشاره به اینکه یکی از اولویتهای مهم پلیس غرب استان تهران در سالجاری، مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر است، گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر این استان در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق موادمخدر و مبارزه با سوداگران مرگ با انجام فعالیت شبانه روزی و اشرافیت اطلاعاتی کامل بر حوزه استحفاظی خود موفق به انهدام چهار باند تهیه و توزیع موادمخدر وکشف 627 کیلو و130 گرم تریاک وشیشه شدند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در ادامه با اشاره به حربه های جدید دشمنان و اشاعه مصرف مواد مخدر صنعتی در جامعه اضافه کرد: اثرات تخریبی مواد مخدر صنعتی قابل مقایسه با مواد مخدر سنتی نبوده و امروزه متاسفانه، با مواد مخدر صنعتی پیشرفته همراه با قدرت تخریب و آسیب فراگیر و سریع روبرو هستیم که این امر می طلبد با هم افزایی و همراهی تمامی نهادها و سازمانهای مرتبط به مبارزه با این مواد افیونی و خانمانسوز برویم، اگر بخواهیم جامعه ای عاری از موادمخدر داشته باشیم باید با توجه بیشتری به بخش پیشگیری اجتماعی، جوانان و نوجوانان نگاه کنیم.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهریار غرب استان تهران اظهار داشت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان شهریار، طی چندین روز گذشته 65 دستگاه خودرو و 81 موتورسیکلت متخلف توقیف شد و 15 مزاحم خیابانی، دو سارق و 31 معتادکارتن خواب جمع آوری شده و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

سرهنگ افتخاری ادامه داد: ماموران انتظامی موفق به کشف یک فقره سرقت بعنف، سه فقره سرقت منزل و دو فقره سرقت خودرو شدند و در عملیاتی دیگر نیز دو محموله سیگار و مشروبات الکلی خارجی قاچاق توقیف و 14 هزار و 900 نخ سیگار قاچاق کشف شد، همچنین طی عملیاتای مذکور، 104 گرم تریاک، پنج گرم شیشه، دو دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اقدامات خوب پلیس شهریار در مهرماه، عنوان کرد: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان، چهار کیلو و920 گرم انواع موادمخدر، سه هزار و508 صفحه سی دی غیرمجاز، شش هزار و 532 نخ سیگار قاچاق ومقادیر قابل توجهی سوخت، مشروبات الکلی وتجهیزات ماهواره ای قاچاق در این ماه کشف شد.

گفتنی است تمامی متهمان پس از دستگیری وتشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
301282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 254566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =