حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان عزمی راسخ و تلاشی جهادی می طلبد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود برخی مشکلات ریشه ای و طولانی مدت شدن روند ساماندهی برخی امور در حوزه بهداشت و درمان گفت: حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان عزمی راسخ و تلاشی جهادی می طلبد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، دکتر ارسلان خالدی فر در جلسه هیات رئیسه دانشگاه در جمع نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان روسای بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان فارسان با اشاره به نوآوری دانشگاه و تشکیل برخی جلسات هیات رئیسه دانشگاه در شهرستان ها اظهار داشت: این اقدام موجب می شود مسائل حوزه سلامت شهرستان ها با حضور مسئولین امر از نزدیک مطرح، مورد بحث و بررسی و راهکارها و پیشنهادات عملی برای رفع آن ارائه شود.

وی، حضور روسای بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان ها در جلسات هیات رئیسه و احصا مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان و تصمیم گیری در خصوص چگونگی حل مشکلات مطرح شده را از دیگر اقدامات دانشگاه در راستای اقدام عملی برای حل مشکلات و ارتقای سطح خدمات و افزایش رضایت مندی مردم برشمرد.

وی با بیان اینکه تا کنون اقدامات خوبی در شهرستان فارسان برای بهبود روند ارائه خدمت به مردم صورت گرفته است گفت: توسعه بیمارستان فارسان از اولویت های دانشگاه است که امیدوار هستیم با پیگیری نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، استاندار و مسئولین امر اعتبارات مورد نیاز آن تخصیص پیدا کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه حضور اعضای هیات رئیسه در شهرستان ها تا کنون منشاء اقدامات خیر و اثر بخش بوده است افزود: سفرهای شهرستانی تداوم پیدا خواهد کرد و گزارش اقدامات صورت گرفته در هر شهرستان به هیات رئیسه واصل خواهد شد.

دکتر خالدی فر در پایان یادآور شد، در نظامی که بر پایه ی خون هزاران شهید استوار شده است بایستی تا پای جان برای رفع مشکلات آن مجاهدت و تلاش کرد.

گفتنی است، دیدار اعضای هیات رئیسه دانشگاه با امام جمعه شهر فارسان، برگزاری مراسم کلنگ زنی ۲۰ واحد مسکن پزشکان متخصص بیمارستان سیدالشهدای فارسان از دیگر برنامه های سفر کاری دکتر خالدی فر و اعضای هیات رئیسه به شهرستان فارسان بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1697993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =