پیام استاندار چهارمحال و بختیاری به‌مناسبت گرامیداشت ۱۳ آبان

استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی فرارسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان را به تمامی دانش‌آموزان و دانشجویان استان تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، متن پیام غلامعلی حیدری بدین شرح است

۱۳ آبان‌ماه یادآور ایستادگی و مقاومت انسان‌های آزاده در برابر ظلم و استبداد است، فرزندان انقلاب در این روز با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بار دیگر زیاده‌خواهی و دشمنی استکبار را به همگان ثابت کردند و توطئه‌های شوم آنان را بر ملا ساختند.

استکبارستیزی در تاریخ ایران اسلامی قدمت دیرینه دارد، ۱۳ آبان‌ماه به‌عنوان برگ زرینی در تاریخ کشور ثبت شده است و مردم فهمیم ایران اسلامی با حضور پرشور خود در اجتماعات و راهپیمایی استکبارستیزی، آزاده‌خواهی و انزجار از استکبار جهانی را فریاد می‌زنند.

فرزندان این مرز بوم در ۱۳ آبان‌ماه دیوار پوشالی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را شکستند، اینجانب ضمن دعوت از عموم امت حزب‌الله برای حضور در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان از مردم فهمیم چهارمحال و بختیاری خواستارم تا در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری در ترویج گفتمان استکبارستیزی و عدالت محوری گام بردارند.

بدون شک عدم همراهی مردم به خصوص آحاد جوانان و نوجوانان با توطئه اخیری که نقش آفرینی استکبار جهانی در آن مشهود بود، مصداق عینی و به روز دیگری است که نشان دهد روحیه استکبارستیزی همچنان در بین آحاد مردم زنده است.

بدین وسیله؛ فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز و روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام و روز مبارزه با استکبار جهانی را به عموم دانش‌آموزان عزیز میهن اسلامی به‌ویژه دانش آموزان چهارمحال و بختیاری تبریک عرض نموده و امید است با استعانت از الطاف الهی و تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) در آینده ای نزدیک شاهد سرنگونی تمامی مستکبران جهان و رهایی مظلومان باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1690791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =