پانا نوشت:

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت:همزمان با بازگشایی مدارس در مهر ماه تغییری در مسیر و زمان محدوده طرح ترافیک وجود ندارد.

سردار حسین رحیمی اظهار داشت:با توجه به افزایش 120 کیلومتری محدوده طرح ترافیک نسبت به مهر ماه سال گذشته، امسال همزمان با بازگشایی مدارس هیچ تغییری در محدوده طرح ایجاد نمی شود.

وی تصریح کرد:محدوده طرح ترافیک نسبت به مهر ماه سال 89، افزایش 50 کیلومتری داشته و همین امر می تواند در کاهش ترافیک موثر باشد.

رییس پلیس راهور پایتخت تاکید کرد:رعایت نکات ایمنی و مقررات از سوی رانندگان در کاهش حوادث و سوانح و همچنین ترافیک نقش مهم و موثری دارد.

وی اذعان داشت:فرهنگ سازی می تواند بخش زیادی از مشکلات موجود را در مسئله و معضل ترافیک مرتفع کند که علاوه بر همت مسئولین در بخش توسعه زیرساختهای ترافیکی، باید به گسترش فرهنگ در زمینه حل معضلات ترافیکی توجه شود.

وی خاطر نشان کرد:برای نهادینه کردن فرهنگ ترافیک نیاز به همکاری مردم با پلیس احساس می‌شود و همچنین رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ضروری است.

سردار رحیمی به اهمیت قانون و رعایت آن از سوی رانندگان اشاره کرد و افزود:اگر همه رانندگان به رعایت قانون پایبند باشند و برای رعایت کردن قانون بهانه نیاورند حوادث رانندگی کاهش پیدا می‌کند و ترافیکی روان خواهیم داشت.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پایان گفت:فرهنگ سازی مهم ترین عامل در کاهش تصادفات و کشته هاست و موجب ایجاد نظم اجتماعی می شود و باید همه به این مقوله و موضوع مهم دقت و توجه داشته باشند.

23245

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 168758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • arsham CH ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
    1 0
    جناب سردار دستور بفرمائید حق بیمه شخص ثالث و عوارض خودرویی و مالیات خودرو هم نصف شود (شرعاً و قانوناً)راستی با توجه به رشد ضریب پلاک گذاری در تهران تا چند سال آینده وقتی تعداد خودرو در تهران نصف ساکنانش شد حتماً دستور می فرمائید اصلاً ورود خودرو ممنوع می شود .احسنت به مدیریت هوشمندتان