اخذ مجوز ماده ۲۳ برای اجرای دو طرح در چهارمحال و بختیاری

ایرنا نوشت :رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: با پیگیری مسئولان و نمایندگان مردم استان مجوز ماده ۲۳ برای اجرای دو طرح در استان صادر شد.

علی شهریارپور تاکید کرد: با پیگیری‌های انجام شده در سطح ملی، مجوز ماده ۲۳ قانون الحاق (۲) برای طرح‌های بهسازی محور حاشیه زاینده‌رود از سامان تا قراقوش و بهسازی جاده باباحیدر به چلگرد صادر شده است.

وی افزود: با صدور مجوز ماده ۲۳ قانون الحاق(۲)، این طرح‌ها در قانون بودجه سال‌جاری ردیف اعتباری گرفتند.

شهریارپور تصریح کرد: این طرح‌ها که از طرح‌های مهم و دارای اولویت چهارمحال و بختیاری به‌شمار می‌رود نقش قابل‌توجهی در توسعه گردشگری و رونق شاخص‌های اقتصادی منطقه دارند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: اجرای این طرح‌ها، مدت‌ها در انتظار اخذ مجوز ماده ۲۳ قانون الحاق (۲) قرار داشتند که با پیگیری‌های مستمر و نتیجه‌بخش مسوولان چهارمحال و بختیاری به‌ویژه استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در اواخر سال گذشته این مجوز صادر و سپس در قانون بودجه امسال برای آن‌ها ردیف اعتباری منظور شد.

وی اظهار داشت: با تخصیص اعتبارات مصوب، عملیات اجرایی طرح‌های بهسازی محور حاشیه زاینده رود از سامان تا قراقوش و بهسازی محور باباحیدر به چلگرد شروع می‌شود.

گفتنی است، محور حاشیه زاینده رود از سامان تا قراقوش در ۲۵ کیلومتری و بهسازی محور باباحیدر به چلگرد در ۴۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1675552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =