ایرنا نوشت:

رییس جمهور از نحوه برخورد خشن لندن با اعتراضات مردم انگلیس در شهرهای مختلف این کشور بشدت انتقاد کرد. 

محمود احمدی نژاد در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران از مردم معترض انگلیس به عنوان ' اپوزیسیون ' یاد کرد و ضرب و شتم و کشتار آنها به دست پلیس انگلیس را محکوم کرد. وی با بیان اینکه ' هفته قبل خبرنگار شبکه یورونیوز از من درباره وضعیت اپوزیسیون در ایران سئوال کرد'،افزود: من در پاسخ به این سئوال گفتم که از اپوزیسیون در اروپا چه خبر؟

رییس جمهوری تصریح کرد: اپوزیسیون واقعی مردمی هستند که این روزها در کف خیابان‌های لندن کتک می‌خورند و کشته می‌شوند و هیچ کس صدای آنها را نمی‌شنود.
احمدی نژاد از وجود تبعیض‌ها، جنگ‌ها و شکل مدیریت‌های حاکم بر جوامع به عنوان مسایل اصلی در جهان امروز یاد کرد و اظهار داشت: بارها گفته‌ایم که ریشه مشکلات امروز دنیا به خاطر نوع مدیریت اشتباهی است که بر آن اعمال می‌شود.

وی تاکید کرد: توده‌های مردم عدالت، صلح، صفا، همبستگی و همدلی را خواستار هستند. در طول سده‌های اخیر، بدترین نوع مدیریت حاکم بر جوامع انسانی را شاهد بوده ایم و این دوران حتی بدتر از دوره‌های برده داری بوده است.

احمدی نژاد گفت: بیش از صد میلیون انسان در جنگ‌های یک قرن اخیر کشته شده اند و سیاست‌های غلط موجب ایجاد فاصله‌های عمیق طبقاتی شده است؛ به گونه‌ای که میلیون‌ها انسان در فقر مطلق و در آستانه مرگ بسر می‌برند.
رییس جمهوری مسایل و مشکلات کنونی جهان را حاصل مدیریتی دانست که در طول صد سال اخیر و همچنین سیصد سال قبل از آن بر جهان حاکم بوده و باعث شده که دنیا را غارت کنند و همه ملت‌ها قربانی سیاست‌های سرمایه‌داران شوند.
وی با بیان این که در چنین شرایطی حرف ملت‌ها شنیده نمی‌شود، اظهار داشت: امروز جلوه روشنی از این فضا را در انگلیس شاهد هستیم.

مهر :سفر  مجدد امیر قطر به ایران
امیر قطر در پاسخ به سفر محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران به دوحه در رمضان سال گذشته به زودی عازم تهران می شود. 

شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی در این سفر علاوه بر دیدار با احمدی نژاد با مقامات ارشد و بلند پایه ایران دیدار و رایزنی خواهد کرد.هیئتی بلند پایه امیر قطر را در سفر به تهران همراهی می کنند.زمان دقیق این سفر مشخص نشده اما احتمالا سفر هفته آینده صورت بگیرد.

/29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 167170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام MY ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
    0 0
    این روش کلیشه ای پاسخ به خبرنگاران دیگه منسوخ شده. در اروپا اگر هیچی نباشد لااقل ادای آنرا در نمیآورند. نا ارامی لندن هم بر میگرده به اوباشگری عده ای سیاهپوست و فرصت طلب و جیب بر
  • بدون نام IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
    0 0
    اي كاش در هيچ جاي دنيا جواب اعتراض را با گلوله و باتوم ندهند
  • بدون نام IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
    0 0
    در اینجا جوانها آب بازی میکنند پلیس همه را دستگیر میکند در لندن عده ای ریختند تخریب و غارت میکنند و پلیس نهایت خویشتنداری را میکند
  • بدون نام IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
    0 0
    توجه کنید به این اضهار نظر"این روش کلیشه ای پاسخ به خبرنگاران دیگه منسوخ شده. در اروپا اگر هیچی نباشد لااقل ادای آنرا در نمیآورند. نا ارامی لندن هم بر میگرده به اوباشگری عده ای سیاهپوست و فرصت طلب و جیب بر" هر کس در اروپا اعتراض کند می شود این عبارات متاسفم برای شما دوست عزیز آیا واقعا در اروپا دموکراسی وجود دارد؟
  • بدون نام IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
    0 0
    ای کاش همه سردمداران متوجه باشند اگر با زبان خوش و احترام به آحاد ملت برخورد کنند بهتر از این است که با همنوعان و مردم خودشان با باتوم و گلوله و زور برخورد کنند اول صحبت آرام بعد اگر نشد در ملاعام محاکمه
  • لا IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
    0 0
    احتمالا خس و خاشاکند
  • عدالت علی IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
    0 0
    آقای احمدی نزاد عزیز انصافا" شما اخبار روز دنیا را پیگیری میکنید و یا فقط اطرافیان شمابه شما گزارش میدهند
  • کوروش IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
    0 0
    وقتی که در ایران جوانها به خاطر اب بازی دستگیر میشوند اونوقت انتظار دارید پلیس لندن یک عده اوباش و غرتگر سیاه پوست را دستگیر نکنه . یه سوزن به خودتون بزنید یه جوال دوز به مردم
  • بدون نام DE ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
    0 0
    اپوزیسیون واقعی مردمی هستند که این روزها در کف خیابان‌های لندن کتک می‌خورند و کشته می‌شوند و هیچ کس صدای آنها را نمی‌شنود. !؟ خوبه که منبع اخبار دقیق خود دولت انگلستانه و ورود خبرنگاران ممنوع نیست و تحلیل های جامعه شناختی شروع شده و کسی چیزی رو به دخالت کشورهای بیگانه منتسب نکرده و ...
  • بدون نام MY ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
    0 0
    دوست بی نام . لااقل یک کم کلاهت رو بیشتر بالا بزن شاید بهتر بتونی واقعیات رو درک کنی. رسانه های خارجی همیشه پر بیراه نمیگن. فیلمهای اوباشگری و تاراج اموال مردم را بهتر است از این شبکه ها ببینی اونوقت میفهمی که در کجا دمکراسی بیشتر دیده میشه.
  • بدون نام US ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
    0 0
    هرکسی برای رسیدن به چیزی که میخواد باید تلاش کنه کتک بخوره کشته بشه خون بده تا به آرزوش برسه خدا گفته زحمات هیچکسی رو بی نتیجه نمیذاره پیروزی به راحتی آرزوی تن پرورای به درد نخور و بچه ننه ست هر که دارد هوس کرببلا بسم الله
  • بدون نام US ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
    0 0
    والا ما که هرچی دیدیم فقط این بود که پلیس با سپر از خودش محافظت میکرد و ارازل و اوباش داشتن پلیس رو میزدند !!