۰ نفر
۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۲

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حادثه رخ داده در اتوبان تهران - قم گفت: به دنبال افزایش قابل توجه میزان دیه سربازان نظام وظیفه هستیم.

سردارموسی کمالی روز سه شنبه در حاشیه عیادت از سرباز «وحید جمشیدی» در بیمارستان هفت تیر شهرری گفت: همه سربازان وظیفه بیمه نیروهای مسلح هستند و از نظر درمانی مشکلی ندارند. بدنبال حادثه‌ای که در جاده قم و اصفهان اتفاق افتاد، ستاد کل بدنبال افزایش میزان دیه است.

سرباز «وحید جمشیدی» که در معاونت نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش مشغول به خدمت بود شب نیمه‌شعبان (26 تیرماه) در حالی که با وسیله شخصی از اتوبان قم به تهران درحرکت بود در حدود 500 متری بعد از عوارضی با مشاهده واژگونی یک دستگاه پراید به یاری سرنشینان آن می‌شتابد که خود دچار حادثه می‌شود. این حادثه باعث شکسته شدن هر دو استخوان پای چپ، آسیب‌دیدگی مهره‌های گردن و نخاع می‌شود و هم‌اکنون نیز از ناحیه قلب دارای مشکلاتی است.

به گزارش سایت پلیس، جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح درباره پیگیری برای درمان این سرباز وظیفه گفت: این ستاد اقدامات و پیگیری‌های لازم برای درمان این فرد انجام داده و می‌دهد. این آمادگی وجود دارد درصورت لزوم ادامه درمان این سرباز در بیمارستان‌های نیروهای مسلح یا هر بیمارستان دیگر پیگیری شود.

کمالی با اشاره به اصلاح قانون خدمت وظیفه عمومی گفت: این اصلاحیه در سال 88 در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و به دلیل بار مالی آن، منتظر کمک و مساعدت دولت هستیم. اخیرا دولت به وزیر کشور دستور داد که با تشکیل تیمی موضوع را بررسی کند که دو هفته پیش جلسه‌ای با حضور معاون حقوقی و معاون امور مجلس رییس جمهور، وزیر کشور و نمایندگان نیروهای مسلح برگزار شد تا توافقات بین این تیم برای تصویب به دولت ارائه شود.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 167045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =