۰ نفر
۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
کشف ۲۲۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان

با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خمیر، یک قاچاقچی مواد مخدر با ۲۲۵ کیلو تریاک در یک عملیات موفق پلیسی شناسایی و دستگیر شد. 

به گزارش خبرآنلاین، سردار"غلامرضا جعفری" فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خمیر در اجرای طرح نصر و تشدید مبارزه با مواد مخدر با انجام کار اطلاعاتی ازقصد انتقال محموله مواد مخدر از شهرستان خمیر به بستک مطلع و پیگیری موضوع در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: تکاوران پلیس با تشکیل چند اکیپ تلفیقی از پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ، ایست و بازرسی کنجی، پاسگاه کهورستان و کلانتری۱۱ از چند مسیر وارد جاده مذکور شده و نهایتا خودروی حامل مواد را مشاهده و دستور ایست صادر کردند.

سردار غلامرضا جعفری با اشاره به اینکه راننده خودرو با مشاهده پلیس تغییر مسیر داده و با افزایش سرعت قصد زیر گرفتن مأموران را داشت، اظهار داشت: با هوشیاری و عکس العمل به موقع مأموران و طی تعقیب و گریزی کوتاه خودرو متوقف و راننده که عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو به سمت بیابان های اطرف متواری شده بود نیز با توجه به سرعت عمل و توان بالای عملیاتی مأموران دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو مقدار ۲۲۵ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف شد، خاطرنشان کرد : امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و مأموران با نثار جان خود و تا آخرین قطره خونشان اجازه جولان و قانون شکنی به هنجارشکنان، قاچاقچیان و افراد قانون گریز نخواهند داد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1669963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =